• Anonym (juni)

    Berätta om min sexleksak för mannen?

    Jag har gått länge och tänkt på någon skön sexleksak och nu äntligen tog jag tag i det och beställde en dildo som är så skön. 
    Har småbarn och min man och jag har inte haft sex på jag vet inte när, länge är det.
    Det är så svårt tycker jag att prata om det också men känner  att jag måste bara göra det för jag behöver närhet bli sedd och få sex. 
    För mig är sex en mycket viktig del i livet och i ett äktenskap.
    Nu undrar jag vad ni ger mig för råd vad det gäller att berätta för min man om min än så länge hemliga leksak?
    Kanske hålla det hemligt eller?

  • Svar på tråden Berätta om min sexleksak för mannen?
  • Anonym (Linn)

    Onani är ju fullt normalt. Jag och sambon har en hel låda med leksaker tillsammans :) Kanske han tycker det är spännande bara?

  • alvalove95

    Berätta!


    Hemma har vi en hel korg med diverse spännande saker! Kanske är det som behövs för att få fart i sovrummet, han kommer säkert också tycka det är spännande och vilja prova den på dig Flört

  • Anders 386

    Berätta! Det kanske tom leder till en nystart i det gemensamma sexlivet. Själv älskar jag att leka med en dildo i min fru, din man kanske också går igång på det?

  • HasseA

    Jag skulle nog också rösta på att berätta det, men det vill till att du får fram att du vill ha honom med i leken! Han får ju inte kunna tolka det som "Så nu behöver jag dig inte alls!".

    Min vanligaste rekommendation annars om man tycker det är svårt att prata om sex, det är att i stället skicka sms/email/skriva en lapp. Det kan vara bra mycket lättare att få fram det man vill få sagt på det viset - och man bli inte avbruten heller. Som tex att han skulle rusa upp o skrika "Så nu behöver du inte mig, alltså!", och springa ut. Den reaktionen blir det inte lika lätt om man läser något på egen hand.


  • Anonym (juni)

    Vi hade så sex med varandra för ett tag sedan och frågade honom då om han var med på att vi ska köpa några sexleksaker.
    Han svarar; sexleksaker? Men vi är ju typ mormoner och lite skratt. Tänk om jag skulle hitta någonting här hemma som dildo eller nåt. 
    Tur kanske att jag inte lagt fram att jag faktiskt har en redan...
    Vet inte alls hur han skulle reagera.
    Han är ju som sagt hemskt pryd av sig och jag är den första kvinnan.

  • Daniel 723

    Tro mig, nästintill alla karlar skulle älska att deras fru tar upp en sådan sak! Däremot är det precis tvärtom i andra fallet, de flesta fruar skulle tycka att deras man är knäpp som ens tänker tanken.... Flört

  • Anonym (Kille 33 år)

    Berätta! Säg att du redan beställt en och att du vill prova använda den tillsammans med honom. Jag skulle bli glad om min tjej framförde detta. Jag har faktiskt köpt en till henne/oss (en enkel stav som vibrerar) som tyvärr glömts bort lite. Var länge sen vi använde den men jag fantiserar ibland att hon använder den själv när jag inte är med.

    Ska nog överväga att bjuda in den i vårt sexliv igen inom en snar framtid. (Kanske redan ikväll)

  • Underhill

    Jag hade ev reagerat ung såhär: VA!? Har du köpt en dildo!?!?...eventuellt tyst för mig själv till en början...för att sedan undra varför du valde dildo framför mig. MEN det beror ju på olika saker. Har din man/sambo behövt vara återhållsam eller accepterat lite sex/inget sex p.g.a graviditet/amning osv eller har han bara ingen lust!?...tror det är lite smidigare att få igång intimiteten tillsammans först och "jobba in" fler bitar och grejer lite längre fram. Kan ju vara lite känsligt sånt där. MEN tar man inte upp det lär ju inget hända öht heller :). Han kanske inget hellre vill än att ha mer av det intima!?


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (No problems)

    Kan ju inte garantera att din man kommer att gilla det men jag kan ju säga att jag har absolut inga som helst problem med att använda en dildo på en tjej, eller att hon använder den själv för den delen.

    På samma sätt så antar jag att mina flickvänner inte har haft något problem med att jag runkar då och då.

Svar på tråden Berätta om min sexleksak för mannen?