• jonasmia

    Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

    Hej

    Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

  • Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • gaymarrige

    Att jag har bögfantasier är nog inte så konstigt men som bög kan jag även säga att jag är rätt övertygad om att heteromän har "bögfantasier". Det är väldigt sällan kvinnor frågar om mitt sexliv men det är väldigt ofta män gör det. Varför skulle de fråga om de inte hade fantasier eller är nyfikna.

  • jonasmia
    gaymarrige skrev 2014-06-02 13:29:55 följande:
    Att jag har bögfantasier är nog inte så konstigt men som bög kan jag även säga att jag är rätt övertygad om att heteromän har "bögfantasier". Det är väldigt sällan kvinnor frågar om mitt sexliv men det är väldigt ofta män gör det. Varför skulle de fråga om de inte hade fantasier eller är nyfikna.
    du har en poäng där......
  • Klotjohan

    Det finns väl ungefär sjuttioelva trådar på FL om heteromän som skulle vilja suga kuk för omväxlings skull eller tänder på att runka av andra män. Så nog verkar det vanligt. 
    Kinsey och andra forskare beskriver ju en skala från helt straight till helt homo och befolkningen är normalfördelad på den skalan med många som har bi-tendenser. 

  • Anders 386

    Jag har ofta fantasier åt det hållet...  Och eftersom jag haft lite "killsex" med ett par av mina kompisar i ungdomen så vet jag att det knappast kan vara ovanligt.

  • vitrysk hockemjälte

    Jättevanligt, jag har inte bara fantasier utan har testat bögsex många gånger.... 

  • Kattpappa08

    Det kanske är lika vanligt som att tjejer fantiserar om att slicka en annan tjej. 
    Att fantisera om det och sedan gå hela steget är säkert inte så vanligt.
    Har man som kille fantasier och har möjlighet att känna en annan mans kuk så varför inte testa, det känns speciellt

  • jonasmia
    Kattpappa08 skrev 2014-06-02 16:21:56 följande:
    Det kanske är lika vanligt som att tjejer fantiserar om att slicka en annan tjej. 
    Att fantisera om det och sedan gå hela steget är säkert inte så vanligt.
    Har man som kille fantasier och har möjlighet att känna en annan mans kuk så varför inte testa, det känns speciellt
    får bli så.....
  • Borkason

    Inte ofta, men det har hänt under åren. Har tittat på homo- och biporr ibland.

  • Anonym (str8?)

    Komplex fråga det här.... Jag är en man som ser mig som 100% hetero i den bemärkelsen att jag inte tänder på killar eller deras kroppar. MEN... i en trekant så kan jag fantisera om att få slicka även kuken när den knullar fittan om jag ligger nederst i en 69:a och hon får den bakifrån. Att bli dominerad och tvingad att ge ett rimjob till killen när tjejen suger honom är också tändande. Att bli dominerad av båda och nedtryckt av tjejen samtidigt som killen sätter på mig är också hett. Avslutningsvis så gillar jag att tvingas slickas sperma från en tjejs mage, mus eller anus. Men att suga av en kille utan en tjej närvarande är inget jag är intresserad av. Är jag bi kanske? vet inte, skulle inte säga det eftersom det inte är killen i sig jag tänder på, behöver en tjej med om jag skall göra något med killen.

  • gaymarrige

    jag tror det är MYCKET vanligare att heteron har bi/gay fantasier än homo att ha heterofantasier. Har väldigt få gaypolare som snackar om sina heterofantasier fast det är vanligt att heterovänner snackar om gaysex både som nåt upphetsande och som nåt "äckligt". Ser bägge som om man fantiserar om gaysex

Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier