• EmmasaraL

    Tråden för alla oss födda -87 som planerar första barnet 2015!

    En fortsättning på tråden för -87:or med första barnet 2014 (8www.familjeliv.se/Forum-1-336/m70243633.html). Trodde jag skulle få en liten kotte till december 2014, men det gick sig inte.

    Så här fortsätter tråden för oss om ni fortf vill hänga på och snacka om allt mellan himmel och jord... och bebisskapande såklart! Bim någon gång mellan ca 9/7, så häng på!!!
  • Svar på tråden Tråden för alla oss födda -87 som planerar första barnet 2015!
  • EmmasaraL

    Röda häxan fortsätter även idag. Men bara inne på 4:e dagen. Vilket är ca vad mensen brukar vara. Den har varit väldigt udda den här gången, men förstår att det beror på att det är första mensen efter MF.... Snart kan man lägga allt bakom sig och bara sikta framåt

  • Cm

    Hoppar in här jag med! :) är på bim + 12 idag men inget + och inga känningar på att mensen är på väg! Så bara vänta och se vilket som kommer först

  • EmmasaraL

    Lycka till tjejer!

    När det står + före bim, betyder det att det är 12 dagar efter att BIM passerats? Har dåligt koll på det där med + och minus...?

  • Nenny

    Jag är ny här men hoppar gärna in eftersom tråden verkar passa mig bra :)

    Planen är att börja bebisverkstaden i slutet på juli, det känns nervöst men underbart och roligt!

  • Cm
    EmmasaraL skrev 2014-06-15 09:03:54 följande:

    Lycka till tjejer!

    När det står + före bim, betyder det att det är 12 dagar efter att BIM passerats? Har dåligt koll på det där med + och minus...? smile1.gif


    Tänkte du på hur jag skrev? :) jag har gått förbi bim med 15 dagar nu så då skulle jag skriva bim + 15 :p
  • Malinbarre

    Hej :) jag hänger gärna på här om det är okej! Jag är född 87 och min sambo också, och vi försöker få till en liten bebis 2015. Vi skulle ha fått ett par tvillingar i höst -14 men det gick sig inte. nu har jag fått min första mens efter cytotec-tabletterna och väntar nu på att äl ska komma igång. Är på CD18 och än har jag inte fått utslag på äl-stickorna. Men än ger jag inte upp eftersom jag fick äl på CD22 den gången jag blev gravid :) har tyvärr oregelbunden mens och har allt från 29-35 dagar. :)

  • EmmasaraL
    Cm skrev 2014-06-17 13:47:32 följande:
    Tänkte du på hur jag skrev? :) jag har gått förbi bim med 15 dagar nu så då skulle jag skriva bim + 15 :p

    Jo men man vet aldrig. Först fick jag för mig att det var tolv dagar innan Bim så ville ha korrekt svar så att man är med på noterna.
  • EmmasaraL
    Nenny skrev 2014-06-17 07:45:14 följande:
    Jag är ny här men hoppar gärna in eftersom tråden verkar passa mig bra :) Planen är att börja bebisverkstaden i slutet på juli, det känns nervöst men underbart och roligt!

    Välkommen Nenny! Vad härligt att ni ska börja med bebisverkstaden i slutet av juli månad! Lycka till :)
  • EmmasaraL
    Malinbarre skrev 2014-06-17 14:55:32 följande:
    Hej :) jag hänger gärna på här om det är okej! Jag är född 87 och min sambo också, och vi försöker få till en liten bebis 2015. Vi skulle ha fått ett par tvillingar i höst -14 men det gick sig inte. nu har jag fått min första mens efter cytotec-tabletterna och väntar nu på att äl ska komma igång. Är på CD18 och än har jag inte fått utslag på äl-stickorna. Men än ger jag inte upp eftersom jag fick äl på CD22 den gången jag blev gravid :) har tyvärr oregelbunden mens och har allt från 29-35 dagar. :)

    Absolut, bara kul ju fler vi är :) beklagar ert MA. Vi skulle få en bebis i december år, men d gick inte för oss heller. Vi försökte bli gravida direkt efter men mensen kom punktligt som jag beräknad, snart slut o nästa ÄL är förhoppningsvis nästa vecka :) håller tummarna att det ska gå vägen för er denna gång!
Svar på tråden Tråden för alla oss födda -87 som planerar första barnet 2015!