• Er03

    Tidiga symtom ;) (eller inte?!)

    Ise skrev 2014-08-22 10:13:05 följande:

    Jag är på äl+7 idag. BIM nästa vecka. Har hela denna vecka känt mig så otroligt deppig/låg/off. Ingenting har liksom känts roligt och jag har varit irriterad på det mesta. Har aldrig känt mig så här förut! Och trött, trött trött. Gäspar hela tiden.

    Övriga symptom är: lite molvärk/stick som kommer och går och ökade flytningar.

    Gjorde ett test imorse (supertidigt i know) som visade neg. Nu har jag inga fler test och får gott vänta till BIM eller senare innan jag testar!

    Åh jag hoppas så mycket!!


    Hej! :)

    Låter ju som att det kan vara nåt! :) min förra graviditet misstänkte jag pga extrem trötthet:)

    Själv har jag inte haft tid och ork att bry mig om äl så vet inte om det tagit sig. Kände stick i tuttarna häromdagen och illamående i förrgår morse och igår kväll men det kan ju vara nån annan skit. Är på bim -4 idag. Har ju inga gravtest hemma så den testoman man är så testade jag med ett äl test istället. Vet att det inte är 100 men tänkte ändå testa. Så här såg det ut efter 5 min....
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-22 13:50:27 följande:
    Men wow!!! :D :D verkar ju riktigt bra! ;) shit vad kul!!!
    Ja fast det är ju bara äl. Vågar nog inte hoppas men kanske ska ta att köpa ett G test ändå ;)
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-22 14:01:11 följande:

    Ja gör det :):) håller tummarna för dig! Du måste uppdatera så fort du testat :):)


    Tack! Yes det ska jag göra! :)
  • Er03
    Emfly90 skrev 2014-08-24 07:25:13 följande:
    Nej, verkligen inte!

    Ett stort grattis!! :D
    Tack!! :) har nog inte fattat än!!
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-24 07:42:59 följande:
    Du är GRAVID!! :D :D åh vad fantastiskt!! Stort grattis!!!!! :):):):):):)
    Åh tack snälla du! :) :) Kan inte fatta att vi prickade in det! Har ju ätit Apiforce så jag misstänkte ju att äl skulle bli lite tidigare men inte när. Vi hade bara sex 2 ggr den veckan så jag trodde att det var kört. Andra månaden med Apiforce alltså! 2:a gången gillt!
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-24 17:34:01 följande:
    Åh så glad för din skull!! :):) (och avis jag vill också få plus!)

    hoppas det tagit sig även för mig, den där bidrottninggelen verkar ju göra susen! :):)

    Är det BF i början på maj då?
    Tack! :) Ja, jag hoppas att ni andra plussar snart med! Hur länge har du ätit Apiforce?

    Ja det är det! Perfekt! :)
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-24 18:59:06 följande:

    Jag och min sambo ska gifta oss i juli nästa sommar så tar det sig inte nu kan det ju bli lite knas med den planeringen. Så hoppas hoppas verkligen nu!


    Åh vad roligt! :) Ja men det ordnar sig nog ändå ;)
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-24 18:59:06 följande:

    Jag och min sambo ska gifta oss i juli nästa sommar så tar det sig inte nu kan det ju bli lite knas med den planeringen. Så hoppas hoppas verkligen nu!


    Åh vad roligt! :) Ja men det ordnar sig nog ändå ;) En bebis är ju en bebis! Viktigare än allt annat ;) hihi!
  • Er03
    MCLRBL skrev 2014-08-24 21:41:49 följande:

    Hoppar gärna in här om det är OK!
    Detta är vårt första försök och jag känner mig besatt, redan... Jag är lite osäker på min menscykel då jag tidigare inte tänkt på det alls egentligen. Men vi har kört på, varannan dag minst. Och nu börjar jag känna efter som sjutton. Men en sak som jag ialf inte inbillar mig är att min mage är helt konstig. Inte dålig i den så, men den kurrar som att den inte fått mat på flera dagar. Gasig är jag också. Någon som känt samma? Isåfall, hur tidigt "kan" man känna nått sånt? Är som sagt osäker på min menscykel så vet inte riktigt när jag kan testa för att det ska vara nån idé liksom.. Men är sååå otålig!!!! 

    Grattis till er som har plussat föresten ! :)


    Skaffa en mensapp! Perfekt! Då har man någorlunda koll. Men vet du inte ungefär vilket datum du brukar ha din mens?

    Det är ingenting jag känner igen, snarare tvärtom! Jag har blivit hård i magen några dagar innan bim och som sedan hängt med typ hela graviditeten.
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-25 21:52:28 följande:

    Har idag haft konstiga stickningar/bränt i bröstet (mest det högra) känner mig lite varm och har en "tung" känsla i underlivet och även en konstig vass känsla där nere som kommer oh går. Kände lätt illamående idag på dagen och har aningen ömma bröst. Spännande vecka! :)

    Testade neg efter jobbet på äl+10 och BIM -4-5. Tidigt så är ff hoppfull med mina symptom


    Hur går det? Gjort nytt test? Vilken bim är du på nu? :)
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-27 06:52:26 följande:
    Gjorde ett test för en halvtimme sen som såg ut så här... phpQe94Zv10948.jpg
    Jaaa vad roligt!! Det måste ju vara ett plus!! :D Grattis!!
  • Er03
    Ise skrev 2014-08-27 12:51:22 följande:
    Eller hur jag hoppas verkligen det!! :D är så glad!!

    När har du BF? Jag har 7 maj :)
    2 maj :))
Svar på tråden Tidiga symtom ;) (eller inte?!)