• ursula

    Är nya famileliv bättre

    Vem tycker att nya FL är bättre eller sämre. Själv tycker jag den är skitful specisellt valet av färger


    Kan mycket bättre än så här
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är nya famileliv bättre
  • gilmore

    Jag vet inte än, just nu är jag fortfarande lite lost men det blir nog bra det här. Hoppas jag.

  • Grande Rock

    Det är väl ändå lite för tidigt att avgöra det.

    Ställ frågan om ett par veckor ska jag svara dig.


    It's Good But It Just Ain't Right
  • Anonym (Gillart!)

    Jag gillar den!
    Är dock van vid bröllopstorget, så det kanske är därför. ;)

  • Anonym (SåFettJävlaMissnöjd)

    Det är helt jävla fruktansvärt!

    Det enda vi ville ha var möjligheten att ändra våra inlägg och att bakgrunden inte skulle vara som en jävla lampa dvs vit.

    Men så blev det inte.
    Två enkla önskemål blir lika med = En lätt övertapetsering.
    Av en tummetott bidde det en ännu mindre tummetott.

    Jag gissar att ändringen enbart är gjord för att sajten ska vara svårare att hacka nu.

  • Anonym (SåFettJävlaMissnöjd)

    wow 15 röster missnöjda, 2 nöjda...

    http://blondephotos.org/BlondeGator/wp-content/uploads/2010/12/facepalm.gif

  • Anonym (.)

    Det känns ju optimistiskt med ett positivt, ett neutralt och 4 missnöjda alternativ

  • Aniiee
    Grande Rock skrev 2014-06-18 21:47:22 följande:

    Det är väl ändå lite för tidigt att avgöra det.

    Ställ frågan om ett par veckor ska jag svara dig.


    Agreed. Först måste de få chansen att få ordning på sidan och få undan alla barnsjukdommar, sen måste vi användare få komma förbi "nyhetens obehag", SEN kanske vi kan avgöra om det är bättre eller sämre. 

    Sen kanske jag ser dåligt, men jag ser inte nya färger. Det är samma färgskala som på den gamla siten......de har bara flyttat på färgerna lite.....

    En del saker är bra, andra saker är mindre bra, men det mesta är precis lika dant..... (bortsett "barnsjukdomarna") 
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Anonym (Missnöjd)

    Den gröna färgen är hemskt ful. Hellre rosa eller ljusblå typ. Brukar alltid vara inloggad, men det funkar inte. Måste logga in varje gång och det är irriterande.

Svar på tråden Är nya famileliv bättre