• Svar på tråden vi 84:or som försöker
  • Cissi2801
    Praktikant skrev 2014-06-20 22:59:18 följande:

    Född 84 och försöker bli gravid?
    Då kan vi skriva här..


    Född 84 här, sambon och jag försöker, skriver gärna här
  • Praktikant

    Vi ska köra på nu i juli. Jag har kollat när jag har äl med äl-stickor eftersom jag slutade med p-piller i februari och mensen har varit sådär sedan dess.

    Vi satsar på att seriöst försöka bli gravida från juli månad.... Hoppas att det funkar.

    Jag äter folsyra sedan 1månad tillbaka.

  • jessi84

    Jag sluta med piller i mitten av april. Har haft mens 2 gånger sedan dess på 28 och 23 dagar. Det var uträknat att jag skulle ha äl i fredags men inga känningar för något.

    Har lite ömma bröstvårtor men har för mig att jag fick det strax före mens förra gången =(

    Har nog ingen äl denna månad heller. Äter folsyra sedan pillerstopp 14/4.

    Detta är vårat 1:a barn.

    Jag har kollat med stickor denna månad och även förra (kring beräknad äl) men de har visat negativt =(

  • Praktikant
    Stokke skrev 2014-06-22 17:35:01 följande:

    Inte 84 men 83:a. Får jag ändå hoppa in här?
    Vi börjar efter nästa helg :)


    Självklart! Välkommen!
  • Praktikant
    jessi84 skrev 2014-06-22 18:46:35 följande:

    Jag sluta med piller i mitten av april. Har haft mens 2 gånger sedan dess på 28 och 23 dagar. Det var uträknat att jag skulle ha äl i fredags men inga känningar för något.

    Har lite ömma bröstvårtor men har för mig att jag fick det strax före mens förra gången =(

    Har nog ingen äl denna månad heller. Äter folsyra sedan pillerstopp 14/4.

    Detta är vårat 1:a barn.

    Jag har kollat med stickor denna månad och även förra (kring beräknad äl) men de har visat negativt =(


    Det kan ju ta upp till ett par månader innan mensen kommer igång så oroa dig inte...

    Den kommer säkert igång.
  • Praktikant
    Stokke skrev 2014-06-22 21:07:00 följande:

    Tack :)
    Är det era första barn ni försöker få till?


    Ja det är första barnet... Vi ska försöka nu i juli.
  • Praktikant

    Jag är född 84 och min sambo 76. Jag är så pirrig över hur det kommer att gå men vi förbereder oss med vitaminer, speciellt folsyra i mitt fall

Svar på tråden vi 84:or som försöker