Inlägg från: Palmhjärtat |Visa alla inlägg
  • Palmhjärtat

    BF januari-februari 2015 Skåne

    Jag vill också vara med :) bor utanför Landskrona, är 25 år och har BF 20/2!

  • Palmhjärtat

    Jag har inte skrivit på länge här då jag inte vill sprida negativ stämning men jag har haft det tufft senaste tiden. Spytt var 5:e-10:e minut 3 dygn i sträck, varit inne och fått dropp och ny medicin. Idag känns det bättre så här långt i alla fall och jag var ute 5 minuter för första gången denna veckan! NU ska det vända! Nu ska jag må bra!!

    Har alla ni andra fått så fina magar redan? På mig syns ingenting men jag har ju iofs tömt systemet rätt rejält så svullna tarmar osv finns ju inte här ;)

  • Palmhjärtat
    Mpw skrev 2014-07-25 14:26:58 följande:
    Usch då :( stackars dig! Hoppas verkligen det vänder nu! Vilken vecka är du i?

    Det där med mage är nog väldigt individuellt, i mitt fall så är jag sjukt svullen om tarmarna nu för tiden, får magknip hela tiden. visst är där en liten mage men det är mycket svullnad och samlad vätska och inte så mycket bebis. Hittils några som vågat fråga om jag är gravid men det är sådär på gränsen. Har du nu kräkt mycket så har du inte så mycket vätska kvar för att svullna upp.

    Har dock börjat känna övre kanten på livmodern över bäckenet :)
    Gått in i v 11 idag så jag hoppas det där släpper helt snart. Den här värmen + kräka= döden!

    Hoppas jag också får mage snart så man verkligen kan förstå att det är något där inne :)
  • Palmhjärtat
    Sparkliie skrev 2014-07-25 15:27:57 följande:

    Skapat en hemlig grupp på FB som enbart medlemmar kan läsa och se innehållet eftersom det inte är säkert alla vill att folk på FB ska veta riktigt redan ;)


    Adda mig så kan jag lägga till er i gruppen. Sabine Magnusson


    Jag väntar nog tills vi varit på första ultraljudet i mitten av augusti. Är lite orolig att det inte ska vara bra så jag är lite avvaktande så länge..
  • Palmhjärtat

    Börjar synas megalite :) hoppas det inte bara är luft..!

  • Palmhjärtat
    Palmhjärtat skrev 2014-08-08 21:48:53 följande:

    Glömde skriva att det är 11+0 idag!


    Heeeelt förvirrad, 12+0 så klart! Kan också tillägga att jag var HELT platt innan..

    Nu ska jag sluta terrorisera er och gå och lägga mig ;)
  • Palmhjärtat
    Mpw skrev 2014-08-08 22:13:08 följande:
    Fin liten bula ju :) jag är också 12+0 :)

    phprmZc3423817.jpg
    Din är också fin! Som vi kommer skratta åt dessa bilderna sen i februari ;)
  • Palmhjärtat

    Wiiii!! Var på riktig inskrivning idag och fick ta en snabbtitt mellan 2 andra som var inbokade typ: hjärta, arm, arm, ben, ben färdigt. Men det räckte gott och väl, ville mest se så där var någon så jag inte kräker i onödan :) var riktigt häftigt och fick med en fin bild hem! 12+5 i stället för 12+6 så jag är helnöjd!

  • Palmhjärtat

    Kan tillägga att vi nu kommer berätta för "alla" efter hand, mår så dåligt så bättre om folk vet nu när det såg bra ut så här långt och jag orkar inte dölja magen mer. Plus att BM tycker jag ska bli sjukskriven eftersom jag mår så kasst. Ska träffa läkare på måndag och jag kommer eventuellt gå med på 50% sjukskrivning, inte mer!

  • Palmhjärtat
    Inseminera2014 skrev 2014-08-12 22:36:29 följande:

    40 år och flyttar till Landskronatrakten i början på februari. Bor nu i Kalmar. :)


    Jag bor i landskronatrakten och dom bygger ett parhus mitt emot oss, köp där ;)
  • Palmhjärtat

    Förlåt för denna frågan som jag borde veta svaret på... ;) finns det någon facebookgrupp för oss från Skåne? Har inte vågat gå med tidigare.

  • Palmhjärtat
    Mpw skrev 2014-08-18 07:57:46 följande:
    Japp! Lägg till Sabina Magnusson från Helsingborg som vän så lägger hon till dig i gruppen! :)
    Tack! Men jag hittar inte rätt, vet du vad hon har för profilbild?
  • Palmhjärtat
    Nela skrev 2014-08-18 10:06:55 följande:
    SabinE Magnusson, hon är den enda som kommer upp med profilbild! :)
    Tack!
Svar på tråden BF januari-februari 2015 Skåne