• Anonym (())

    fruns orgamsmer...

    Hej, undrar om någon kan förklara hur ni kvinnor fungerar, min fru får lätt tre till fem orgasmer när vi knullar, hon blir extremt kåt. Många av oss män blir ju rätt sega efter utlösning, men är det vanligt att kvinnor bara kan köra på, orgasm efter orgasm? Eller har min fru (och jag) bara tur som kan ha det så?

    Tilläggas bör att vi inte får till det oftare än typ en gång i veckan.

  • Svar på tråden fruns orgamsmer...
  • Anonym (Yes)

    Ja vissa kvinnor kan få multibla orgasmer, skönt för henne :)

  • Anonym (Max 5)

    Jag får ofta fler orgasmer. Har inte testat hur många jag kan få som mest, för efter fem ggr så börjar det ömma och sen gör det ont samtidigt som jag ändå får orgasm. Så jag nöjer mig med fem fantastiska!

  • Anonym (Max 5)

    Vi har sex 3-5 ggr/vecka och tilläggas bör att jag inte får orgasm varje gång. Min favoritställning ger oftast inte orgasm men eftersom det är så skönt hela tiden istället så väljer jag ibland den framför en där jag kan få multipla orgasmer. Och ibland är det inte jag som väljer, utan min man.

  • Anonym (.)

    Jag kan komma upp till 8 gånger på raken när jag onanerar och ca 3-5 när jag har sex med killen. Är väldigt glad att vara en av de kvinnor som lyckas med detta ;) Han däremot är helt död efter en, får knappt röra honom för att han blir så känslig om ollonet :(

  • Lever så

    Grattis till det! innan jag lärde mig få vaginala orgasmer och bara fick klitorisorgasmer maxade jag på tre sen blev jag för öm, men nu kan jag få uppåt tio men snittar nog på 3-5.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (hur)

    Hur lärde du dig det jag tror jag är på väg att lära mig... men är inte riktigt där eftersom g punkten ligger under klitoris vet jag inte hur snoppen ska kunna vidröra där... bakifrån känner jag mest help please :)

  • Anonym (hur)
    Lever så skrev 2014-06-27 10:18:12 följande:

    Grattis till det! innan jag lärde mig få vaginala orgasmer och bara fick klitorisorgasmer maxade jag på tre sen blev jag för öm, men nu kan jag få uppåt tio men snittar nog på 3-5.


    Frågan var till dig :)
  • Anonym (--)

    Min sambo får ofta flera orgasmer på raken. Det verkar bero mycket på dagsform, ibland får man slita hårt för att hon ska komma en gång, ibland får hon orgasm i samband med att man tränger in.

    Det händer då och då att hon får be mig sluta för kroppen inte orkar med fler orgasmer. Självkänslan blir ju hög när man märker att hon kommer gång på gång och då är det lätt att man bara kör på utan att tänka på hur jobbigt det är att komma så många gånger. Det gäller ju även när vi kör analsex, fast då får man avsluta lite fortare för de orgasmerna är så mycket kraftigare. 

  • Lever så

    Jag kommer lättast när jag rider och mer gungar än kör upp och ner om du förstår vad jag menar. Det är också viktigt med knipet. När gpunkten stimulerats så den blivit svullen kan jag komma i vilken ställning som helst och "hur många gånger som helst" i praktiken orkar jag inte mer än typ tio. Vet inte om du blev så mycket klokare


    never a failure always a lesson
Svar på tråden fruns orgamsmer...