• Cyzox

    Söker Brädsspelsgrupp i Stockholm

    Hej,

    Jag är en 30-årig man som jobbar inom biotekniksektorn och som för lite mer än ett år sedan flyttade till Stockholm. Nu har mitt brädsspelsintresse blommat ut igen så jag söker ett gäng på 4-6 personer (ca 25 år och uppåt) som spelar brädspel kanske en gång i veckan. Finns det nån grupp med en plats över eller finns det några som är sugna på att skapa en ny grupp? Jag sitter själv på ganska mycket brädspel så som Through the ages, Arkham Horror, King of Tokyo, Dominion, Robinson Crusoe, Android Netrunner, Forbidden Dessert, Agricola, Le Havre, Ticket to Ride, Power Grid, Race to the galaxy, Pandemia, Warrior Knights m.fl.

    Skriv här eller PMa vid intresse.

    /Jonas

  • Svar på tråden Söker Brädsspelsgrupp i Stockholm
  • Let it Rain
    Cyzox skrev 2014-06-27 09:11:04 följande:

    Hej,

    Jag är en 30-årig man som jobbar inom biotekniksektorn och som för lite mer än ett år sedan flyttade till Stockholm. Nu har mitt brädsspelsintresse blommat ut igen så jag söker ett gäng på 4-6 personer (ca 25 år och uppåt) som spelar brädspel kanske en gång i veckan. Finns det nån grupp med en plats över eller finns det några som är sugna på att skapa en ny grupp? Jag sitter själv på ganska mycket brädspel så som Through the ages, Arkham Horror, King of Tokyo, Dominion, Robinson Crusoe, Android Netrunner, Forbidden Dessert, Agricola, Le Havre, Ticket to Ride, Power Grid, Race to the galaxy, Pandemia, Warrior Knights m.fl.

    Skriv här eller PMa vid intresse.

    /Jonas


    Jag har aldrig hållit på med brädspel, men varit nyfiken på att börja. *anmäler intresse*
  • Cyzox

    Lysande, verkar inte gå att skicka PM till dig så skriver i tråden istället. Du kan skicka ett PM till mig som svar om du vill. Var i sthlm bor du? Har du spelat nån typ av brädspel innan? Namn och ålder är ju alltid spännande att veta också :)

  • MarcoRibera

    Var inte det här den typ av kontaktar man brukade kunna knyta på Tradition i närheten av Sergerls Torg, i Stockholm. Finns den butiken kvar? 

Svar på tråden Söker Brädsspelsgrupp i Stockholm