• SecretMe

    Saknar en funktion.

    Jag skulle uppskatta en funktion som gör att man kan osynliggöra trådar som man är ointresserad av.
    Eller hela kategorier kanske.

    Själv är jag helt ointresserad av graviditeter och bebisbekymmer. IVF, bim, äl och allt vad det heter.
    Klagar absolut inte på dem som är mitt uppe i det här och behöver ventilera det med andra.

    De har säkert andra kategorier som de gärna slipper.

    Det vore enkelt ordnat med en kryssruta som plockar bort det man inte är intresserad av!

    Eller finns den möjligheten och att den isåfall gått mig förbi?

  • Svar på tråden Saknar en funktion.
  • kodarn

    Hej,

    Klicka på stjärnikonen här uppe i den gråa toolbaren (bredvid "Skapa en ny tråd"-knappen) så kan du välja intressen, på ikonen bredvid kan du sedan kryssa i att visa trådar baserat på valda intressen så får du en filtrerad lista i t ex "Senaste inläggen".


    // Jens, utvecklingschef
  • SecretMe
    kodarn skrev 2014-07-03 23:21:48 följande:

    Hej,

    Klicka på stjärnikonen här uppe i den gråa toolbaren (bredvid "Skapa en ny tråd"-knappen) så kan du välja intressen, på ikonen bredvid kan du sedan kryssa i att visa trådar baserat på valda intressen så får du en filtrerad lista i t ex "Senaste inläggen".


    Åh, tack för hjälpen!
  • Örontrumpet
    kodarn skrev 2014-07-03 23:21:48 följande:

    Hej,

    Klicka på stjärnikonen här uppe i den gråa toolbaren (bredvid "Skapa en ny tråd"-knappen) så kan du välja intressen, på ikonen bredvid kan du sedan kryssa i att visa trådar baserat på valda intressen så får du en filtrerad lista i t ex "Senaste inläggen".


    hade ni hjärnstillestånd när ni skapade de funktionen?
    Jag underar seriöst för det där är ungefär det mest korkade, mest användarovänliga jag skådat på mannaminne. O ni inte hade hjärnstillestånd så är det en ofantlig inkompetens som ligger bakom. Vad sägs om att plugga lite användbarhet och tillgänglighet?

    Jag vill inte prenumerera på hela kategorier utan utvalda forum., precis som de flesta användare.

    Alternativet är såldedes fortfarande att blocka familjeliv med AdBlock
    Säg mig, tycker du att det är en lyckad lösning ur annonsintäktsperspektiv?
Svar på tråden Saknar en funktion.