• Dr Börje

    kategorisera din egen porrfilm

    Ponera att du spelat in när du gökar hemma och att filmen kommer på villovägar och till slut även hamnar på nätet och på någon porrsite. Vilken kategori skulle ditt filmklipp finnas under (bizzarre, shaved, hairy, group, lesbians, gay, big dick, hidden cam, beauty, fat....etc etc)?

  • Svar på tråden kategorisera din egen porrfilm
  • knivskrik

    Amateur, busty, redhead, skinny, alternative


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (Haha)

    En sak jag tänkt på med porrsidor, de är att om en film innehåller "latina, swallow, bj, fuck, anal" osv osv så hamnar filmen ofta i flera kategorier.

  • Anonym (reek)
    Anonym (Haha) skrev 2014-06-30 01:22:01 följande:

    En sak jag tänkt på med porrsidor, de är att om en film innehåller "latina, swallow, bj, fuck, anal" osv osv så hamnar filmen ofta i flera kategorier.


    Nja filmerna hamnar oftast i en kategori men taggas sedan för lite olika saker, eller så är taggarna och kategorierna samma sak. Så har det varit på dom porrsidor jag har arbetat med.

    Om jag och sambon skulle ha filmat ett slumpmässigt knull och det kommit upp borde det blir typ bj,straight. petite, brunette,creampie,doggie, cowgirl, nerdy, small tits. Det är nästan bara info om tjejen som taggas, möjligtvis att de skulle tagga tattoos också pga av mig.

    Beroende på hur uppmärksam uppladdaren är så kanske även interracial, latina (inte för att min tjej är latina men jag tror många skulle tro det, särskilt på amerikanska sidor).

  • Anonym (Mmmm)

    Man (45år) i röda kalasbyxor blir avrunkad av ung flicka (18-19år)

  • Anonym (Mmmm)
    Dr Börje skrev 2014-11-27 08:00:44 följande:

    mera?


    Man (45år) i röda kalasbyxor blir avrunkad av ung flicka (18-19år) Samt får suga av en kille och svälja sperman medan flickan runkar mej!
  • Anonym (Han)

    Cheating housewife, milf, bondage, domination, used, huge sextoys, masturbation, fisting, throat fuck, anal, gaging, gaping holes, facial, bukkake, all holes, rubber/latex, role play, hotel room.

    Det var det som vi hann med.

  • Anonym (swinger)

    Swingers, "Group sex", oral, rimming, hairy, "shaved cock". Troligtvs fler tagar men åtminstone dessa.

  • Anonym (Andra mannen)

    Cheating wife, rough, deepthroat, light bdsm, cumshot.

Svar på tråden kategorisera din egen porrfilm