• Svar på tråden Hur många skulle bli störda av detta?
  • Överste Senap

    Vem i hela världen skulle bli störd av en sådan läcker bak? Den är ju ursexig. Hade fått stånd direkt om jag såg en sådan i simhallen. Det hade kanske varit störande möjligen.

    Skulle det vara dallret som stör eller vad?

  • Anonym (Z)
    Vaken skrev 2014-07-02 08:33:06 följande:
    Troll?

    Vad finns det att störa sig på?



    I en tråd om stringbikini visade TS denna bild och uttryckte sin frustration att behöva se sånt i simhallen eller på stranden. Han (utgår från att det är en man) ansåg att rumpor som inte var fasta är frånstötande. Dallrande rumpor som denna skulle bara visa att den var otränad. Startade denna tråd bara för att se hur många som tänker likadant.
  • Vaken

    Jag tyckte att frågan var så obefogad att jag undrade om det var en trolltråd.

    Men är det som du säger så kan man bara tycka synd om de som stör sig. Tror faktiskt att många kvinnor önskade att de hade en sådan rumpa. Den ser rundare och mer vältränad ut än de flesta man ser på stranden/simhallen.

  • nickname01
    Vaken skrev 2014-07-02 09:36:35 följande:

    Jag tyckte att frågan var så obefogad att jag undrade om det var en trolltråd.

    Men är det som du säger så kan man bara tycka synd om de som stör sig. Tror faktiskt att många kvinnor önskade att de hade en sådan rumpa. Den ser rundare och mer vältränad ut än de flesta man ser på stranden/simhallen.


    Ja vilken underlig fråga, det var ju en stjärt att dyrka!
  • Anonym (X)

    Det gick i brallan när jag såg den häcken! Det var det enda störande! Fan vad läcker! Den som blir störd av den har inte alla hästar hemma!

  • CarinaL26

    Det hade faktiskt kunnat vara jag, men min rumpa är snäppet större. Men jag tror den rör sig likadant.

  • Anonym (Z)
    Monte skrev 2014-07-03 14:48:43 följande:
    Öhrm. Nej vad är felet med den röven menar du?



    Jag tycker inte det är nåt fel alls på den. Tvärtom. Men TS i dem tråden tyckte det var direkt osmakligt att den dallrade så mycket.
  • Anonym (Z)
    CarinaL26 skrev 2014-07-03 14:46:08 följande:
    Det hade faktiskt kunnat vara jag, men min rumpa är snäppet större. Men jag tror den rör sig likadant.



    Bild! Bild!!
  • Monte
    Anonym (Z) skrev 2014-07-03 14:55:59 följande:

    Jag tycker inte det är nåt fel alls på den. Tvärtom. Men TS i dem tråden tyckte det var direkt osmakligt att den dallrade så mycket.


    Vilken tråd? Och jaha.

    Jag ser knappt nåt daller alls där, den är väl i det närmaste ganska liten.
  • Anonym (Z)

    Den handlar om det är ok med string bikini.

    Den gungar rätt ordentligt i alla fall. Kanske annorlunda än daller?

  • SaraSvensson
    Anonym (Z) skrev 2014-07-03 15:05:38 följande:

    Den handlar om det är ok med string bikini.

    Den gungar rätt ordentligt i alla fall. Kanske annorlunda än daller?


    Nej, den där rumpan dallrar - ganska redigt dessutom. Jag hade nog tyckt att tjejen borde tänka sig för vad hon klär i och vad hon inte klär i när hon har en så pass dallrig stjärt.
  • vargveum

    På stranden eller i simhallen får man se alla möjliga halvnakna kroppar. Stör man sig på en viss typ av kropp eller rumpa kan man ju titta åt andra hållet. Eller stanna hemma.

Svar på tråden Hur många skulle bli störda av detta?