• Anonym (ts)

    Mest skulder vinner. Hur mycket har du?

    Vem har mest lån/skulder på Familjeliv? Själva har jag och sambon tillsammans 2 518 000 kronor i lån för hus, bil och studier. Det lär jag knappast vinna på.

    Notera att om du inte har några skulder så behöver du inte dryga dig och skriva det i tråden.

  • Svar på tråden Mest skulder vinner. Hur mycket har du?
  • Evm

    Vi har 2.900 000 i lån på huset och säkert 150 000 var i CSN så jag leder på 3.2 ð??

  • ölburk2

    Inga skulder alls, ligger rejält på plussidan, jobbar inte mer än jag har lust med.., som man bäddar får man ligga


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Emma)
    ölburk2 skrev 2014-07-03 15:09:56 följande:

    Inga skulder alls, ligger rejält på plussidan, jobbar inte mer än jag har lust med.., som man bäddar får man ligga smile1.gif


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
    Det kliade så mycket i fingrarna att du inte ens hann läsa klart trådstarten? Komiskt!

    Ts: vi har ca 250.000 sammanlagt i lån.
  • Anonym (ts)

    Ja, vi klarade ju oss till inlägg nummer tre iaf.

  • Anonym (Är lån med säkerhet skulder?)

    Jag har 12 000 i rena skulder (alltså inte lån med någon form av säkerhet, utan obetalda räkningar)

  • Anonym (Lök)
    Anonym (ts) skrev 2014-07-03 15:43:04 följande:

    Ja, vi klarade ju oss till inlägg nummer tre iaf.


    LOL, precis vad jag tänkte :D

    Vi har ca 1.500.000 i skulder på hus och CSN så vi ligger nog i lä här på FL
  • Anonym (Netto)

    Jag har inga skulder som jag inte kan lösa, dvs jag ligger på plus sett till nettotillgångar. Bolån 8,5 miljoner och CSN på runt 150.000. Inga andra lån.

  • Kereza

    Drygt 40 000 i studielån kvar att betala. Å andra sidan HAR jag ingenting heller, så...pja, mycket skuld för lite tillgång :( 

  • Grappa

    Tss, vilka amatörer ni är! Små mesiga lån som ni dessutom delar med en partner, blaha blaha liksom! Oskyldig
    Jag är stolt ensamägare till 2,6 miljoner i bolån, 100 papp till CSN, och ansökte om ytterligare ett lån på 100' i veckan. Just ja, så är jag skyldig skatteverket en kvarts miljon också, att betala innan året är slut. Guld i mun

    Klå det om ni kan! Tungan ute

Svar på tråden Mest skulder vinner. Hur mycket har du?