• linneajohans

    Gravid symptom?!

    Hej! Jag har länge velat haft barn och jag och min sambo har även också försökt ett tag nu, utan resultat. Nu efter denna längtan vet man ju inte om detta är något jag bara får för mig, eller om det faktiskt är riktiga gravid symptom??

    - Jag har fått akne på kinderna, ALDRIG någonsin haft det innan! 
    - Springer på toa stup i kvarten, och det är inte bara några droppar det kommer heller! 
    - Mensvärk i perioder under dagarna. 

    Ska testa mig nästa vecka, för det känns som att testen inte skulle kunna ta nu när det isåfall är så tidigt gånget, men mina vänner - vad tror ni? Glad

  • Svar på tråden Gravid symptom?!
  • Mström

    Hej!

    Jag har fått precis samma symptom, akne för nån vecka sen, toabesök x antal gånger dom senaste dagarna o mensvärk. Imorgon är det BIM +7. Jag gjorde ett gravtest imorse som visade två ganska starka streck!! Spännande, så jag gick och köpte ett nytt som jag ska ta imorgon bitti för att ifall det också blir positivt!

    Jag har även känt mig extremt trött, dock trodde/tror jag det berodde på mycket jobb. Jag känner mig även "tung" i magen, svårt att förklara men känns som en klump typ och så har jag blivit känslig/öm i svanken.

    När har du BIM?

  • linneajohans
    Mström skrev 2014-07-03 22:03:24 följande:

    Hej!

    Jag har fått precis samma symptom, akne för nån vecka sen, toabesök x antal gånger dom senaste dagarna o mensvärk. Imorgon är det BIM +7. Jag gjorde ett gravtest imorse som visade två ganska starka streck!! Spännande, så jag gick och köpte ett nytt som jag ska ta imorgon bitti för att ifall det också blir positivt!

    Jag har även känt mig extremt trött, dock trodde/tror jag det berodde på mycket jobb. Jag känner mig även "tung" i magen, svårt att förklara men känns som en klump typ och så har jag blivit känslig/öm i svanken.

    När har du BIM?


    Åh! Då håller jag verkligen tummarna för dig imorgon!! Jag har exakt samma BIM som du, knasigt men roligt! Ska också köpa test och kolla! Blev väldigt förväntansfull nu!
  • Mström

    Åh spännande! Hör av dig när du fått resultatet, jag ska hålla tummarna för oss båda!

  • linneajohans
    Mström skrev 2014-07-03 22:30:02 följande:

    Åh spännande! Hör av dig när du fått resultatet, jag ska hålla tummarna för oss båda!


    Ska testa mig imorgon med morgonurin. Hur gick det för dig??
  • Mström
    linneajohans skrev 2014-07-07 11:57:42 följande:

    Ska testa mig imorgon med morgonurin. Hur gick det för dig??


    Jag gjorde det andra testet i fredags morse och det tog inte mer än 3 (!) sekunder innan det visades ett starkt plus!!! Helt otroligt och super nervöst!

    Lycka till imorgon!
  • linneajohans
    Mström skrev 2014-07-07 18:46:23 följande:
    Jag gjorde det andra testet i fredags morse och det tog inte mer än 3 (!) sekunder innan det visades ett starkt plus!!! Helt otroligt och super nervöst!

    Lycka till imorgon!
    Grattis!!
  • skarlsson84

    Hej hoppar in här:) tunga ömma bröstet väldigt spänd mage ont i svanken haft mens värk till o från sen 2 juli skulle haft mens den 5 juli men förra månaden kom bara brunt som mens trött o kissnödig och illamående:/

  • linneajohans
    skarlsson84 skrev 2014-07-12 20:02:08 följande:

    Hej hoppar in här:) tunga ömma bröstet väldigt spänd mage ont i svanken haft mens värk till o från sen 2 juli skulle haft mens den 5 juli men förra månaden kom bara brunt som mens trött o kissnödig och illamående:/


    Tycker du ska testa dig! 
Svar på tråden Gravid symptom?!