• Anonym (singel)

    om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'

    Asså nu är jag irriterad. En kompis till mig säger att han blir svartsjuk när jag är med en annan kille han har länge velat ha mig. ändå så frågar han inte jag vill vara tillsammans med honom han är så rädd för att jag ska svara nej. När jag säger "ingen vill ha mig" så säger han "jag vill ju ha dig" men ändå så frågar han inte mig om det ska bli han och jag så hur ska han då förvänta sig att det ska bli han och jag? när jag var mycket med en killkompis på fest så blev han svartsjuk och orolig över att jag skulle vara intresserad av min killkompis. en gång så sa han att han inte vill se mig på ett tag om jag blir ihop med någonannan. så tycker jag inte man säger lite taskigt och säga så. dels det så har han inte vågat fråga om det ska bli han och jag så då kanske jag hittar någonannan. vad säger ni andra och tänker kring detta?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-07 16:28
    Allt har löst sig nu. Alltbär bra igen

  • Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'
  • Anonym (hm)

    Och vad vill ts själv? Och hon är förstås helt handlingsförlamad själv också....jaja

  • Anonym (singel)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-04 02:41:50 följande:

    Och vad vill ts själv? Och hon är förstås helt handlingsförlamad själv också....jaja


    vem är handlingsförlamad och vad innebär deg?
  • Anonym (hm)

    Tänkte mest att vad vill du själv med den där killen och om du är intresserad så kan ju faktiskt du fråga själv då vi lever i jämställdhetens 2014. Kvinnor har haft rösträtt snart i hundra år:)

  • Anonym (singel)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-04 02:53:36 följande:

    Tänkte mest att vad vill du själv med den där killen och om du är intresserad så kan ju faktiskt du fråga själv då vi lever i jämställdhetens 2014. Kvinnor har haft rösträtt snart i hundra år:)


    Jag är förblyg för att fråga honom. jag kan bara inte fråga jag blir generad :(
  • Anonym (hm)

    Skicka ett sms eller varför inte skicka ett brev...tänk vad sällsynt det är att få annat än maskinskrivna fakturor idag, garanterat uppskattat. Kanske med Kaligrafitext också.

  • Anonym (singel)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-04 03:05:05 följande:

    Skicka ett sms eller varför inte skicka ett brev...tänk vad sällsynt det är att få annat än maskinskrivna fakturor idag, garanterat uppskattat. Kanske med Kaligrafitext också.


    Jag skulle aldrig våga det där heller. han får fråga jag tar ALDRIG första intiativet. Men förslaget var roligt ^^. men han har sagt "Jag har länge velat ha dig" då borde han ju fråga mig istället
  • Anonym (hm)

    Men han har ju sagt att "han vill ha dig", då står han ju för det.... Lämpligen svarar du på det då....Och är det jobbigt skriv ett brev då. Han kan ju inte förväntas fråga om och om igen...

  • Anonym (hm)

    Nu är klockan halv fyra och jag är seg i skallen till mitt försvar. Men jag känner som om han har givit dig signal vad han vill med dig men du har inte signalerat svar, jo en negation i form av ingen vill ha mig. Han kan ju inte förväntas vara tankeläsare hur du vill ha det formulerat. Är han vettig vilket jag utgår från så står han väl för vad han uttryckt. TS det känns som bollen är rullad och att den ligger hos dig. God natt.

  • kramin

    En sund och empatisk kille som sagt "jag vill ha dig" till en tjej och inte fått nån positiv feedback slutar tjata om saken.
    Vill du ha honom får du fan skärpa dig och ta andra steget, han har redan tagit det första.
    Annars kan du vara singel, eller hålla dig till våldtäktsmän som skiter i om de får positiv feedback eller ej.

Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'