• Anonym (Man40)

    Låg med barnvakten

    Ja min sambo var bortrest i helgen så vi ringde vår barnvakt udå jag jobbade kväll. Hon är ung(16), trevlig, rolig och glad, barnen gillar henne.. Sambon är en lat elak häxa som inte vill göra nåt hemma och bara gnäller, enda anledningen jag stannar är barnen(när de blir lite större så drar jag).
    Iaf, igår råkade det bli lite mycket vin efter att jag kom hem och träffade tjejen.. Det ena ledde till det andra och jag satte på henne. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om det finns risk att hon skvallrar mm? Jag vill inte att sambon ska få veta, då blir det väl ett jäkla liv så att berätta finns inte på kartan. Hur ska jag göra? Muta tjejen?
    Tacksam för tips..

  • Svar på tråden Låg med barnvakten
  • Östlund

    Vad jag ser så går du sambon bakom ryggen o snacka skit. Tycker du din sambo bara är ett helvete så kunde du åtminstone dumpat henne om du nu hellre vill ha småflickor,

    Man kan aldrig skylla på alkoholen

  • Anonym (Man40)
    Östlund skrev 2014-07-06 10:56:11 följande:

    Vad jag ser så går du sambon bakom ryggen o snacka skit. Tycker du din sambo bara är ett helvete så kunde du åtminstone dumpat henne om du nu hellre vill ha småflickor,

    Man kan aldrig skylla på alkoholen


    Som sagt.. Är kvar för barnen, de skulle må för dåligt om jag drog. Hon har även psykiska problem och tar inte hand om barnen om jag inte är där.
  • Anonym (sluta)

    Det är nog bättre för barnen att ni skiljer er ärligt talat. Om du tycker så illa om din fru har de garanterat redan märkt det och tar skada av det.
    Vem vet, din fru kanske blir en annan människa om hon får ett annat liv?

  • Anonym (Man40)

    Nu har flickan hört av sig igen... Hon vill träffas till veckan. Snuskig tjej

  • Anonym (Bok)

    Rekommenderar TS att läsa boken Skuggbarn av Karoline Engvall!

  • Anonym (Man40)
    Anonym (sluta) skrev 2014-07-06 12:18:16 följande:

    Vad vill du då (nyfiken )


    Jag vill ligga med henne igen. Hon är oerhört undergiven och villig. Tight med, stora tuttar.
  • Anonym (Man40)
    Jack Daniels skrev 2014-07-06 12:47:33 följande:

    Kör hårt TS! Vi dunkar dig i ryggen.....om du dunkar på!!


    Hehe ;)
Svar på tråden Låg med barnvakten