Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Ingen vill ha en person som är tråkig och udda om udda betyder att man kraftigt avviker i sociala sammanhang på ett negativt sätt.
    För att vilja vara med någon oavsett om det är en relation eller socialt umgänge så måste personen tillföra något positivt så att man hellre umgås än är ensam.

  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-10 14:18:36 följande:
    skrev ner en lista innan på min dator som jag sparade, var typ 200 st haha.

    men det största är att jag är smal, har jätteröda läppar, oskuld, okysst, plastiga stora ögonbryn, diverse funktionsnedsättningar, väldigt ful, liten kuk...etc

    klart ingen vill ha mig då..

    klart sånt här påverkar ens självkänsla..framförallt så mkt negativa sidor som jag har...man känner sig helt värdelös...för att jag är det...och folk säger det till mig.....måste ju betyda nåt.
    Smal då får du träna och bygga muskler, tänk också på att du inte riskerar att bli lönnfet som 30-åring om du är smal.
    Jätteröda läppar tyder på god blodcirkulation och bra blodvärde.
    Ögonbryn kan även män plocka till den form man önskar.

    Det allra bästa är såklart att försöka få en god självkänsla, alla blir betydligt snyggare om de lär sig att tycka om sig själva, dessutom borde du ha rätt till någon form av hjälp från vården för att lära dig att tänka på dig själv på ett anant sätt.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-10 15:47:04 följande:
    japp ingen nyhet att tjejer har löjliga krav. MAN MÅSTE vara på ett visst sätt för att få en kvinna. men kraven på dom själva finns inte. dom duger som dom är heter det. fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom.
    Och det är därför unga kvinnor mår så dåligt psykiskt?
    Man måste inte vara på ett visst sätt för att "få" en kvinna eller man, men man måste vara på ett sätt som gör att någon hellre vill umgås med personen än att vara ensam.
    Varför börjar du inte i rätt ände med att få människor att trivas med dig istället för att vara inriktad på att kvinnor ska ligga med dig?
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-10 16:48:26 följande:
    jag är 23 år och okysst...säger väl det mesta....vid första syn av mig blir jag nobbad...får inte ens en chans...

    finns ingen för mig......5 % av alla killar går livet igenom utan sex.....jag är en av dom....hade tjejer sänkt sina krav så kanske, men det kommer inte hända, varför ska dom lyssna på mig?
    Varför ska någon sänka sina krav ska?
    Sex ha man med någon man är attraherad av inte med vem som helst.

    Om det kommer fram en främmande kille till mig när jag är ute och roar mig väljer jag om jag vill umgås med honom eller inte, väljer jag att inte prata med honom nobbar jag honom inte.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-10 19:37:50 följande:
    dom ser på mig och antar att jag är oskuld pga så många defekter.

    och låt säga att jag var på g med en kvinna, jag känner att jag vill berätta för henne efter lång tid att jag är oskuld, då hade hon lämnat mig direkt. för denna kvinna är en fullvuxen kvinna som varit tsm o legat med riktiga män, sen från ingenstans ska hon ligga med en loser som aldrig haft någon? det låter inte direkt logiskt. kvinnor tänker på sin status och vill ha kvalitet, och det får dom.
    Har du varit på gång någon gång med en kvinna?
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:19:21 följande:
    världen är en ond plats. krig, bråk, folk är elaka. varför inte bara vara snälla mot varanndra?

    jag är tydligen värdelös enligt alla 30-40 åriga tjejer här.

    jag röker inte, jag runkar inte, jag knarkar inte, jag har aldrig varit elak mot nån irl, jag har ett jobb, jag har en egen lägenhet, jag skänker pengar till fattiga.

    på vilket sätt är jag värdelös?
    Det är du som säger att du är värdelös, det är du som säger att kvinnor inte vill ha en oskuld, det är du som säger att människor mobbar dig, det är du som säger att tjejer inte är intresserade samtidigt säger du att du aldrig pratat med någon tjej.
    Om du aldrig pratar med tjejer så kan de inte nobba dig.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:31:52 följande:
    ovanför skrev nån att jag var tråkig. trots att jag hotar med självmord. folk hatar mig.  många personangrepp senaste dygnet mot mig.

    jag kalalr mig värdelös för att folk säger att jag är det, så jag lyssnar på ER och tycker ni har rätt.

    det är en del av mobbning.
    DU säger att du är värdelös ingen på nätet kan veta mer än vad du själv säger om dig själv.
    Lämpligtvis börjar du prata med människor i verkliga livet i sammanhang som är naturliga utan att ha förutfattade meningar en del kommer att uppskatta dig en del inte precis som det är för alla andra. Få människor är naturligt bekväma med alla och kan passa in i alla sammanhang.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:42:06 följande:
    fast jag har ju skrivit att jag är oskuld och ful? så då väljer folk att vända det emot mig för att trycka ned mig.

    sen så påstår folk att jag är tråkig också på sättet jag skriver.

    så folk använder mig som en boxningssäck. jag tar bara emot och emot, men gör aldrig något själv. jag är så himla snäll.
    Du säger att du berättar för människor i verkliga livet att du är oskuld, varför presenterar du dig som värdelös loser som är oskuld och har en massa defekter, klart att alla då tycker att du är konstig människor brukar visa sina bra sidor vid första kontakt med andra och försöker vara intressant att umgås med.
    Förstår inte riktigt vad du förväntar dig av andra människor när det du ger ut är negativa självbilder, hur ska någon kunna hitta något positivt hos dig när du bara visar fram allt det som du tycker är negativt?
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 14:44:37 följande:
    nej.

    folk ser att man är det ena och det andra.

    inget jag säger till dom såklart.
    Nej folk ser faktiskt inte om man är en loser, värdelös och oskuld om man inte framhäver dessa saker inför andra.
    Människor tittar inte speciellt ingående på andra människor, de man lägger märke till är de som är väldigt vackra, har en speciell klädsel, de som uppför sig märkligt som att prata för sig själv högt.......
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 14:59:04 följande:
    jo? dom ser att man är ful, lite udda och tyst och antar då att man är oskuld eftersom man är ful, udda o tyst..

    "du, du är oskuld va?"
    "gubben, titta på dig"
    "har du haft en flickvän, så äter jag upp min fot"

    etc


    Vilka människor är det som säger så till dig, dina vänner lär redan veta att du är oskuld så dessa kan det inte vara.
    Är det möjligtvis de människor som du gick i skolan med som sa så tycker jag att du ska sluta fundera på detta, då var då och nu är nu?
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 16:01:31 följande:
    nä men det har hänt flera gånger, endast en gång är för mycket.
    Du har ju sagt att du inte pratar med kvinnor så om de säger saker till dig så måste det bero på hur du närmar dig dem.
    Ingen går fram till okända och säger otrevliga saker till dem.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 17:03:20 följande:
    för mig händer det. dom kollar på mig och säger en massa elaka saker. o tittar o skrattar, pekar, tar foto.
    Människor kommer alltså fram till och säger en massa elaka saker när du är på affären, när du är på arbetsplatsen, när du åker kollektivtrafik eller bara uträttar ärende på stan?
    Vuxna okända människor går fram till dig bara sådär och säger en massa saker.
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-25 22:15:58 följande:
    alltså hahahha, varför raggar värdelösa killar på tjejer? vad vill dom uppnå? jag har iaf självinsikten att hålla mig undan och gömma mig eftersom jag inte förtjännar att visa upp mig.

    jag är en patetisk kille som aldrig kommer få ligga, precis som jessica sa till mig när jag var 15 år, det var spiken i kistan för mitt redan värdelösa självförtroende.

    tjejer dömer en kille efter: utseende, social status. det finns ju inget annat sätt att döma.

    med utseende och social status så kommer personligheten då man utvecklas av att folk vill vara med en.

    har man inget av det så blir man ensam och då utvecklar man icke sin personlighet.

    faktum är att löjligt många killar idag ser bra ut i tjejers ögon, mycket o välja på för tjejerna. vi fula är utsorterade. bara ett fåtal av de fula lyckas...
    Det någon sa när du var 15 år är inget som gäller när du är var det 23 år?
    Då var då nu är nu det som sagts för länge sedan är inget man ska bry sig den man var var när man var 15 år är inte den samma man är när man är 20 år eller när man är 30 år.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (87636) skrev 2014-09-09 23:32:22 följande:


    jag är ett special fall.

    jag är halv blatte och halv svensk.

    problemet är att en del svenska tjejer vill inte ha invandrare, men några vill, men inte hybrider som mig. detsamma gälller med invandrare. ingen vill ha oboy.

    o hos muslimska tjejer är jag chanslös då enligt deras tro inte är tillåtet att vara med en icke.muslim, i min stad finns det många muslimer.

    så hur ska jag lösa detta? jag kan inte få nån för att jag är en vit hybrid.

    dessutom så är jag religiös och oskuld och ful och dum o kort o konstig....
    Du får söka dig till tjejer inom kyrkan för som religiös så vill du väl ha en partner sm delar din tro och inte de tjejer som finns på krogen. Kyrkorna ha massor med föreningsliv och aktiviteter är nog där du kan hitta någon som passar med dig.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (87636) skrev 2014-09-10 13:51:17 följande:
    de är upptagna
    Alla tjejer i alla kyrkor är upptagna?
    Du får väl söka dig utanför din egen församling finns ju faktiskt forum för de som är troende där finns det massor av singlar.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (87636) skrev 2014-09-10 22:40:37 följande:
    mmm de är upptagna.

    + mkt krav
    Alla har en massa krav när det gäller relationer uppfylls inte det primära kravet att personen tillför positiva saker så lever faktiskt de flesta själva.
  • Anonym (anonym)
    habiti skrev 2015-08-08 15:51:39 följande:
    Nej, mina defekter är verkliga. Annars hade jag inte varit så här negativ.  Och många har påpekat för mig hur ful och konstig jag är.

    Jag laster inte kvinnorna, det är ju la självklart att dom inte vill ha någon som är ful & socialt handikappad. Inte ens kvinnor som är fula & socialt handikappade vill ha sådana som mig eftersom de är kräsna, vilket är ett stort problem. Normala killar måste sluta knulla fula & socialt handikappade kvinnor. Först då så kommer kvinnor som är fula & socialt handikappade acceptera killar som är som dom.

    Jag hatar kvinnor för att jag skriver att dom inte vill ha fula & socialt handikappade killar? Fakta är inte hat. Skulle snarare säga att jag är bitter över hur pass kräsna vissa kvinnor är. Det är pga samhällets ENORMA krav som jag inte kan få någon och tvingas leva ensam hela mitt liv, det är hjärtskärrande.

    Vad menar du med att jag ska jobba med mig själv?


    Det är väl fullt normalt att vara kräsen med vem man vill röra vid och låta sig röras av, du tror på fullt allvar att om killar slutar att ha sex med kvinnor för att de kan så skulle det bli en massa svältfödda kvinnor som skulle vara intresserade av kroppskontakt med killar de inte känner attraktion till.
Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.