• ymmmi

    dröm

    min högsta dröm är att flytta utomlands, har alltid varit det, Men vi har 3 barn i åldern 9,3,1 1/2 
    Så för att kunna göra det måste man ju hitta ett bra jobb som man klarar sig på.

    Tips på vart man kan hitta bra jobb? hur har ni andra gjort? och för vilka företag jobbar ni för? har ni ångrat er?

    MIn man är inte helt svensk

  • Svar på tråden dröm
  • Jessie90
    ymmmi skrev 2014-07-12 10:40:06 följande:

    min högsta dröm är att flytta utomlands, har alltid varit det, Men vi har 3 barn i åldern 9,3,1 1/2 
    Så för att kunna göra det måste man ju hitta ett bra jobb som man klarar sig på.

    Tips på vart man kan hitta bra jobb? hur har ni andra gjort? och för vilka företag jobbar ni för? har ni ångrat er?

    MIn man är inte helt svensk


    Hej Ymmmi.

    Samma här, är sugen på att prova på något nytt. Har också barn (4 och 2år) och en man som inte är svensk. Vart kommer din man ifrån?
    Vi har funderingar på Nice i Frankrike, eftersom han har släkt där och kan språket.
    Jobb beror nog lite på vart man vill flytta och språk, men det finns ju svenska företag i andra länder med så man kan jobba hos. Glad
  • Jessie90
    ymmmi skrev 2014-07-13 18:56:45 följande:

    Han är ifrån Turkiet :)


    Okej =)  Vart är ni sugna på att flytta då?

  • ymmmi

    Vet inte roligt, skulle kunna tänka mig, Turkiet, Thailand, Kina, Dubai, Japan tex

Svar på tråden dröm