• Mariiiah

    BF februari 2015 - BILDTRÅD

    Bildtråd för oss som väntar smått i februari 2015! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF februari 2015 - BILDTRÅD
  • Mariiiah

    Då börjar jag:)

    Jag är verkligen inte jättesmal sedan innan graviditeten (eller graviditeterna kanske jag ska säga, 1 år sen flickan föddes) men riktigt så här rund var jag inte innan ;) V 9 (8+3) Är väl mest kanske uppsvälld/tarmar osv men nog kan man ju undra när man ser magen ;) Nu har jag förstås inte så tajta kläder vanligtvis utan jag drar ju toppen så att det verkligen syns :)


    ~Sigrid 2013-07-09~ I ~BF 2015-02-19~
  • Lambo


    7+1 här.

    8+1 idag och mycket mindre svullen, mer degig ;)
  • Lambo


    Jag hade en bild. 8+0 här.

    Har dock varit enormt svullen (lika stor som v 20-22 med tidigare barn) o besvärats en del. Skönt att det har gett med sig!
  • Saltvatten

    Denna togs förra veckan när jag var i v 9 (8+2). Är förvisso inte smal i vanliga fall men har nu fått en klar utbuktning av magen Glad

    Ska se om jag kan få tagit en till bild nu när jag ändå gått in i v 10 (9+1 idag).


    ps, ursäkta röran i bakgrunden.

  • mcmf

    Vad fina ni är!:) Själv är man i 12+1 och ser då ingen skillnad alls. Kanske att man har en extra bilring. Kan iofs vara semester syndromet också;) Men tänk att det kan vara så olika.Skrattande

  • mcmf
    mcmf skrev 2014-07-15 10:03:31 följande:

    Vad fina ni är!:) Själv är man i 12+1 och ser då ingen skillnad alls. Kanske att man har en extra bilring. Kan iofs vara semester syndromet också;) Men tänk att det kan vara så olika.Skrattande


    11+1 menar jag;)
  • TheElfa

    Sicka fina magar...Försöker ladda upp en bild, men datorn vill inte ta emot den...L



    Men det gick ju....Fast bilden är vriden på nåt konstigt sätt ju....
    Hmm...I alla fall v 10+3 idag

Svar på tråden BF februari 2015 - BILDTRÅD