• lisenlisen

    Gravid i Stockholmsområdet (BF2015)

    Hej 

    Vore kul att dela tips och erfarenheter och eventuellt lära känna andra blivande mammor i Stockholmsområdet. 

    Själv är jag 26 år och bor i en förort norr om Stockholm. BF 12/3 - 2015. Första barnet.

    Ni då?

  • Svar på tråden Gravid i Stockholmsområdet (BF2015)
  • Malin1992
    lisenlisen skrev 2014-07-17 08:44:26 följande:

    Hej 

    Vore kul att dela tips och erfarenheter och eventuellt lära känna andra blivande mammor i Stockholmsområdet. 

    Själv är jag 26 år och bor i en förort norr om Stockholm. BF 12/3 - 2015. Första barnet.

    Ni då?


    Hej. Jag e 21 o e gravid med första barnet bor i Hässelby :) har BF 28 februari men kan lika gärna bli 1 mars lr ngt :)
  • lisenlisen
    Malin1992 skrev 2014-07-18 14:19:42 följande:
    Hej. Jag e 21 o e gravid med första barnet bor i Hässelby :) har BF 28 februari men kan lika gärna bli 1 mars lr ngt :)
    Hej!

    Kul, grattis till plusset! Jag är beräknad i mars men jag tror det blir februari eftersom jag tror jag kommer ta kejsarsnitt. Men inget är bestämt ännu :)

    Men då är det lite längre gången, hur mycket känner du av nu? Har dina symtom gått upp och ner?
  • Malin1992
    lisenlisen skrev 2014-07-18 14:37:15 följande:
    Hej!

    Kul, grattis till plusset! Jag är beräknad i mars men jag tror det blir februari eftersom jag tror jag kommer ta kejsarsnitt. Men inget är bestämt ännu :)

    Men då är det lite längre gången, hur mycket känner du av nu? Har dina symtom gått upp och ner?
    Tack desamma :) aha okej varför kejsarsnitt för? :)

    Jag har mått illa sen jag vart gravid i princip o för ngn vecka sen har jag börjat spy varje morgon :P annars känner jag extra hunger o trötthet :) själv då? :)
  • lisenlisen
    Malin1992 skrev 2014-07-18 15:25:10 följande:
    Tack desamma :) aha okej varför kejsarsnitt för? :)

    Jag har mått illa sen jag vart gravid i princip o för ngn vecka sen har jag börjat spy varje morgon :P annars känner jag extra hunger o trötthet :) själv då? :)
    Det är inte säkert att det blir så! Hoppas på inte, men jag har en sjukdom som gör att jag inte kan anstränga mig för mycket fysiskt. Kan till exempel inte springa 100 meter. Men! Vi får se :)

    Jag tycker att mina symtom var värst i vecka 5. Nu är jag är i vecka 7. Mådde lite illa imorse men inget allvarligt. Ömma bröst och trött. Hoppas det fortsätter såhär! 
  • Anonym
    Vickhy skrev 2014-08-25 19:23:33 följande:

    Hej, är 28 och gravid med första barnet. Bor i Bromma. Beräknad bf 14 april 2015.


    Kul grattis! Jobbar i Bromma :) Bor själv i norrort. Du är beräknad ungefär en månad efter mig då :) 
  • Anonym
    IdaLinneaK skrev 2014-08-25 21:18:10 följande:

    Är 28 gravid med 1:a och bor i Solna :)


    Grattis! Är också gravid med första :) När är BF? 
  • IdaLinneaK
    Anonym skrev 2014-08-26 16:45:09 följande:
    Grattis! Är också gravid med första :) När är BF? 
    Har BF 16/3:) när har du? Ska på kub 3/9 lääängtar efter att få se det lilla livet igen??
Svar på tråden Gravid i Stockholmsområdet (BF2015)