• Anonym (Livrädd)

    .Är han otrogen och gjort någon annan gravid?! Snälla hjälp!

    Hej! Jag behöver skriva av mig då jag är så jävla ledsen och arg.. Lite kort bakgrund - Är en tjej på 19 och var tillsammans med min kille i 5 år. Vi hade det väldigt bra, blev sambos för 1 år sedan ungefär och vi älskade varandra högt, jag gjorde det iallafall. Han var min första kärlek och har man varit med någon sedan man var 14 så är det ju en liv och han betyder verkligen allt för mig! 

    Jag är gravid i v 13 och vi blev väldigt glada trots att det inte var planerat men vi kände att vi skulle fixa det bra, då vi varit tillsammans så länge, båda har fast jobb, och en bra lägenhet. Jag trodde han var killen i mitt liv, mitt livs kärlek så jag ville behålla och kände att det var rätt, även han tyckte det var rätt beslut.

    Allt flöt på fint, har aldrig varit lyckligare. I morse åkte min kille ut till sin bror och blir borta till imorgon. Gick ner och satte mig vid datorn och kollar runt lite. Hör att någon skriver på facebook och ser att han glömt logga ut. Meddelanden hoppar ju upp så jag ser att någon skickat hjärta till honom, vilket är väldigt olikt honom då han aldrig använder smiley så jag läser vad som står och vem det är ifrån. Det är från en tjej som jag inte känner igen. Hon skriver: ''Hej, har du berättat ännu?'' och sen igen: ''Jag saknar dig <3''. Får sjukt ont i magen. Vi har som sagt varit ett par i 5 år och känner varandras vänner och bekanta väl. Han har aldrig haft särskilt många tjejer som vänner och dom han har känner jag. Skulle det vara en ny vän så skulle han berättat. Och varför skriver hon så? Jag känner att det inte är något som stämmer. Har kollat runt på hennes facebook men inte hittat något förutom en bild på en tjej som håller sig för magen och med texten längtar..?. Det är bara dessa två meddelanden från deras konversation. Kan dom ha skrivit och raderat..? Kan man det? Och går det att få tillbaka raderade sms..? 

    Jag har ringt/smsat min kille men han svarar inte!! Han kanske inte är hos sin bror som han säger och jag vet fan inte vad jag ska göra Gråter Min kille har aldrig dolt något för mig och har aldrig haft misstankar om något... Jag kanske överreagerar..? Vet ju inte vem det är, det kanske inte är som det verkar? Men vad fan ska det annars vara...?? Är det tjejen på facebook bilden och hon är gravid för det var så jag uppfattade det och hon skriver till min kille om han berättat ännu? Och hon saknar honom? Jag fattar ju att dom gjort något.. Jag kan inte prata med min familj eller vänner om detta förrän jag vet vad som hänt och jag får fan panik snart!! Han svarar ju inte i sin jävla telefon heller!! 

    Vad ska jag göra...?

  • Svar på tråden .Är han otrogen och gjort någon annan gravid?! Snälla hjälp!
  • tuzzla

    Tja, JAG skulle ju inte ha kunnat motstå att svara nåt i stil med " har inte blivit tillfälle än" bara för att få se fler meddelanden.
    Men det är ju jag det...

  • Nyfiken gul

    vore jag dig skulle jag ge mig till känna för den här tjejen och fråga vad som står på. Oavsett vad hon berättar så får du ju ändå nån form av svar och bekräftelse.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Livrädd)

    Ursäkta att trådstarten blev lite rörlig, är så sjuk stressad. Låter som om vi gjort slut i beskrivningen men blev lite fel där men hoppas ni förstår..


    tuzzla skrev 2014-07-17 17:46:12 följande:

    Tja, JAG skulle ju inte ha kunnat motstå att svara nåt i stil med " har inte blivit tillfälle än" bara för att få se fler meddelanden.
    Men det är ju jag det...


    Jag funderar på att göra något liknande.. Är så rädd för svaret bara, men vad fan ska jag annars göra. Har ju inte loggat ut honom ännu så jag funderar på om jag ska skriva något för att få något jäkla svar.
    Nyfiken gul skrev 2014-07-17 17:48:05 följande:

    vore jag dig skulle jag ge mig till känna för den här tjejen och fråga vad som står på. Oavsett vad hon berättar så får du ju ändå nån form av svar och bekräftelse.


    Det är ju sant, svar lär jag ju få då och det är ju rakt på sak. Jag orkar egentligen inte vela utan vill bara ha ett svar på vad som pågår.. Är så rädd för vad hon ska svara bara

  • Nyfiken gul
    Anonym (Livrädd) skrev 2014-07-17 17:58:37 följande:

    Ursäkta att trådstarten blev lite rörlig, är så sjuk stressad. Låter som om vi gjort slut i beskrivningen men blev lite fel där men hoppas ni förstår..


    Jag funderar på att göra något liknande.. Är så rädd för svaret bara, men vad fan ska jag annars göra. Har ju inte loggat ut honom ännu så jag funderar på om jag ska skriva något för att få något jäkla svar.
    Nyfiken gul skrev 2014-07-17 17:48:05 följande:

    vore jag dig skulle jag ge mig till känna för den här tjejen och fråga vad som står på. Oavsett vad hon berättar så får du ju ändå nån form av svar och bekräftelse.


    Det är ju sant, svar lär jag ju få då och det är ju rakt på sak. Jag orkar egentligen inte vela utan vill bara ha ett svar på vad som pågår.. Är så rädd för vad hon ska svara bara

    även om du är rädd för svaret så är det ju bättre ATT du har ett svar.

    och det värsta svaret - ja det har du ju egentligen redan svarat på åt dig själv. Det värsta scenariot är ju att det är som du tror. Den tanken har du ju redan tänkt så att säga.  

    och har du "tur" får du ju ett svar som kan ge dig en chans att fundera på saken innan din sambo ringer eller kommer hem igen.  Du har en klar fördel i detta. 

    Sen om du ger dig tillkänna som din sambos flickvän eller om du låtsas vara din sambo är en annan sak. Det är upp till dig. 

    Och jag vet inte om jag låter krass nu men att han lämnar sin facebook kvar och inte loggat ut låter lite som att det var meningen att du skulle hitta något...  en som är rädd om sina hemligheter gör inte en sån uppenbar miss. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • fiddeification

    Lyssna verkligen inte på mig för jag hade garanterat betett mig sjukt omoget och flippat och drivit med bruden och slagit sönder allt som var min pojkväns. Blir fan förbannad bara nu på din kille som gör såhär mot dig. Vilken jävla idiot

  • Anonym (Jenny)

    jag skulle faktiskt inte kunna låta bli utan sätta lite griller i den här tjejens huvud. Jag skulle inte svara henne alls utan kanske skriva en klämkäck statusuppdatering - antingen från din killes egna facebook eller från din egen och tagga honom i inlägget. 
    Hon vet ju uppenbarligen att du existerar men jag hade gjort henne skitnödigt nervös.

    hon vet garanterat inte att du är gravid så kanske en bild på gravidmagen, skriv en riktigt smetig bildtext, sådär pussigulligt romantiskt,  tagga din sambo i bilden och se till att den hamnar på hans sida och se om hon skriver något mer i chatten. Hon borde helt klart reagera eftersom hon väntar på svar...

  • Anonym (Fiska)

    Men skriv till henne och låtsas vara din kille. Berätta vad? Och en ; ) efter det. Eller "hur ska jag säga det? Har du något bra förslag?" Så kommer hon ju skriva vad det handla om.

  • Anonym (S)

    Blir så berörd av det du skriver och känner verkligen med dig.

    Jag gissar på att din kille i alla fall inte är hos denna tjej just nu om hon skriver till honom. Om det inte är något dom kokat ihop för att du ska få reda på deras förhållande. Tycker dock att det känns lite väl långsökt..

    Hade jag varit dig så hade jag satt in hörlurarna med musik, tagit en lång promenad eller springtur för att reda ut tankarna och lugna ner mig lite. Funderat ut vad jag ska göra härnäst. Jag hade nog inte låtsas att jag var killen och svara från hans facebook utan väntat på att killen hört av sig. Jag hade inte skickat sms och nämt något om detta till honom utan jag hade velat prata med honom. Då ställs han direkt mot väggen och kan inte hitta på någon ursäkt snabbt..

    Kram på dig!

Svar på tråden .Är han otrogen och gjort någon annan gravid?! Snälla hjälp!