• mr me

    Alla dessa sexsidor...

    Tja, du kan väl i annat fall prova att ragga här på Familjeliv. Det är väl gott om både män och kvinnor här som vill ligga? Cool

  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-18 00:58:28 följande:
    Det finns det säkert men eftersom detta inte är en kontaktsida på det sättet blir det lite knepigt gissar jag.
    Matkön på ICA, stadsparken och bryggan vid stranden är egentligen inte heller några kontaktsidor, eller hur man ska uttrycka det, men folk hittar varandra där ändå.

    Överallt där det finns människor finns det möjligheter... Glad
  • mr me
    MxMeNow skrev 2014-07-18 01:02:48 följande:

    Lämna din partner så är du fri att dejta och du sårar inte någon.


    En ganska klok poäng egentligen.
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-18 01:13:02 följande:
    Absolut. Men om de vill ha sex är oklart
    Det finns det nog gott om män som vill ha. Skicka iväg ett PM till någon som verkar sugen, intressant och trevlig så får du väl se om det leder till något?

    Om inte annat kan du PM:a mig, jag kan inte sova... Obestämd
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 09:33:53 följande:
    Uppenbarligen finns gott om sugna män här. Men de som dessutom förefaller intressanta och trevliga har sannolikt en inbox fylld av sugna kvinnor redan
    Lustigt, jag hade precis tänkt skriva och fråga hur det går för dig. :)

    Det vet du väl förresten inte förrän du provar och likadant ser det ju förmodligen ut på BC och liknande sidor. Så är det väl överallt i samhället? De populära kvinnorna och männen har fler efter sig än dem som inte är det. Skicka ett PM till mig vettja, om du vill? ;)
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 10:05:12 följande:
    Två själar, samma tanke

    BC är ju en ren kontaktsida för sex till skillnad från FL så det är en annan sak trots allt. Här kan man knappast förvänta sig att någon skulle uppskatta ett spontant mail. Det har väl dryftats i vissa trådar, att vissa blir mäkta upprörda över att få meddelanden utan att ha bett om det.
    På BC väller det in mail men det gäller väl alla kvinnor, vi är ju i minoritet där.
    Jo visst, så är det förvisso. :) Lycka till då, jag antar att jag inte får något spontant mail från dig...
  • mr me
    Anonym (x) skrev 2014-07-20 10:12:26 följande:

    Håller med BC brukar funka väldigt bra.
    Men är du man eller kvinna?
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 10:27:55 följande:
    Finns du på BC?
    Nej, det gör jag inte. Cool

    Visst har det hänt att jag surfat in på den sidan ibland när jag känt mig ensam och sugen. För mig brukar det ganska snabbt gå över bara av att titta in där. Det känns så ytligt, "platt", ointressant och raka motsatsen till vad jag skulle kunna tänkas vilja ha.

    Och om jag någon gång, mot förmodan, skulle befinna mig i en relation som jag bestämt mig för att stanna kvar i, av olika skäl, men där sexlivet inte tillfredsställer så vore nog BC sista platsen för mig att leta på. Upplever man att man redan lever i en relation där man blir tagen för given, där (fysisk) omtanke och närhet saknas, så förstår jag inte vitsen med att söka mig till en miljö där det verkar ännu värre, där man är ännu mer utbytbar och ännu mindre betydelsefull.

    Jag skulle börja leta i "andra ändan"; efter någon vars personlighet tilltalade mig och sedan se om det fanns möjlighet till något sexuellt med den personen. Det skulle om inte annat få mig att känna mig mer exklusiv och hela upplägget skulle kännas mer speciellt för mig.

    Det är så jag tänker.

    Glad
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 11:02:51 följande:
    Visst, BC framstår inte precis som höjden av klass, men vilken sexkontaktsida gör det å andra sidan? Bakom skogen av ointressanta kukbilder finns trots allt en del trevliga vanliga människor av vilka några säkert söker det du beskriver. Själv har jag inte hittat rätt, säkert kan jag ha missat något bra i floden av mail, men jag är också ganska kräsen när det gäller personlighet, utseende är inte allt. Och jag söker ju inte en "riktig" relation utan en sexuell sådan eftersom jag lever som jag gör. En het vän med förmåner
    Ingen aning, å andra sidan har jag aldrig raggat på sexkontaktsidor. :)

    Men eftersom du verkar vara inställd på att det är där du ska hitta din "het[a] vän med förmåner" så är det väl bara att önska dig lycka till!

    Flört
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 11:17:23 följande:
    Glömt trådstarten?Flört  Den handlar just om alternativ till BC så jag kan nog inte hålla med om att jag uttryckt ens indirekt att jag är inställd på att det är där jag tänkt mig "het vän med förmåner". I så fall vore ju trådstarten helt meningslös, vilket den iofs förmodligen är  
    Jag bara svarade på det du skrevSolig
    Om det övergripande syftet är att hitta en man att ligga med så är väl alla varianter som faller inom ramen för det syftet tillämpliga på tråden?

    Det kan vara att ragga på krogen, som du själv tar upp fast säger att det inte passar dig, gå till stranden och ragga/bli uppraggad där såväl som att skriva till någon på något socialt forum eller mer renodlad sexkontaktsida.

    Alternativen är många.

    Men jag har förstått nu att det är viktigt för dig att den första kontakten sker genom just en sexkontaktsida. Det kanske är viktigt för helhetsintrycket att mannen du träffar från början raggats upp för det explicita syftet att ha sex med.

    Alla är vi olika.

    Så därför önskade jag dig lycka till!
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 11:42:25 följande:
    Ja, definitivt. Och visst är alternativen i verkliga livet bättre. Men det ena utesluter ju inte det andra. 

    Nej, du har missförstått. Men det är ok, det är lätt hänt att missförstånd uppstår när man ( som jag) inte för ett längre resonemang, när man inte känner personen man skriver till och diskussionen förs just i skrift.

    Tack, det var vänligt
    Du får väl uppdatera oss på hur det går. Flört
  • mr me
    Smecker skrev 2014-07-20 12:18:39 följande:
    Jag tycker det. Klart du är speciell, du har två bröst och tre hål, vad mer kan en man begära?
    En skål med torrostade jordnötter, en stor kall öl och så en riktigt bra VM-final på TV kanske, när man är klar med det sexuella alltså...

    Flört
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 13:08:51 följande:
    Jag och cirka hälften av jordens befolkning, jag är unik.
    Därav kukbilden, i avsaknad av verbal kommunikationsförmåga vill han illustrera att han har något som kan stoppas in i mina håligheter. Finessen är tota
    Fast du måste ju ändå erkänna att du skulle bli rejält besviken om du träffade en trevlig och intressant karl som sedermera visar sig vara en eunuck när kläderna åker av...
  • mr me
    Smecker skrev 2014-07-20 13:12:23 följande:
    Till skillnad från en riktigt dålig VM-final på TV? Generaliseringarna haglar här.
    Ja, vem vill se en dålig och händelselös VM-final där laget man hejar på, efter en mållös match med en lika mållös förlängning, åker ut på straffar...?
  • mr me
    Smecker skrev 2014-07-20 13:18:22 följande:
    Jag gissar att du inte avser VM-finalen i curling. Så stereotypt.
    Eller VM-finalen i bowling. Känns som en "sport" man hellre själv utövar än tittar på...
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 13:24:49 följande:
    Herregud ja! Trevlig och intressant och ett vilddjur i sängen, är det verkligen för mycket begärt?
    Ja, men dåså! Jag är ett vilddjur i sängen!

    Men då ska du veta att även fästingar är vilda djur. Jag är ovälkommen, letar mig in på något obehagligt ställe där jag inte är ombedd och efteråt är du orolig för att du kan ha fått någon obehaglig sjukdom...

    Cool
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 13:24:49 följande:
    Så, nu provade jag att bli medlem på den där sidan med samma användarnamn där som här.

    "24-timmarskarantän"? Skrattande Så passande för en sexsida...

    Tänk om det varit så väl att man satt alla rent fysiskt i karantän innan de släpptes in på sidan så man kunde vara säker på att inga sjukdomar spreds...
  • mr me
    Smecker skrev 2014-07-20 13:52:59 följande:
    Jag tror jag skippar allt som har med sport och TV att göra, så det blir mer kvar till dig.
    Åh, tack, vad snäll du är! Hjärta

    Synd man inte har TV nu då... Obestämd
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 14:31:45 följande:
    Haha....

    Då får jag hälsa på dig då när du är ute ur karantänen
    Du får göra det. Jag har bara en tendens att glömma bort sidor jag registrerat mig på när man ska vänta si och så många dagar innan man kan logga in.

    Som Flashback t.ex... Skrattande
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 14:49:23 följande:
    Glömmer du så glömmer du. Inte lätt att hålla reda på alla sidor på nätetSkrattande
    Haha, ne, men det är ju redan imorgon så. Glöm inte att skriva nu bara! Flört
  • mr me
    Anonym (het som eld) skrev 2014-07-20 15:17:35 följande:
    Jag kikar in och ser hur det står till med minnetFlört
    Ja, men gör det! Cool
Svar på tråden Alla dessa sexsidor...