• Lattemamman

    Visa halva röven

    Är det bara jag som blivit gammal och känslig som reagerar på dagens mode med kortkorta shorts? Det känns som att vart jag än vänder mig så ser jag tjejer med så korta shorts att halva röven hänger (och då menar jag hänger) utanför. Okej att man visar rumpan på standen, men på stan eller på restaurangen??? Urk fy tvi, så djäävulskt osmakligt! Jag vill inte riskera att tvingas trängas med någons dyngiga nakna röv på bussen eller i kön på Ica!

  • Svar på tråden Visa halva röven
  • Drottningen70

    Min 6 åring reagerade på en sådan uthängande röv på en typ 16 åring häromdagen och frågade flickan bestört, varför har du glömt byxorna??!!

  • Anonym (Moi)

    Och killarna visar övre delen av röven Nej det är inte "stadsklädsel" att visa så mycket hud, passar på stranden.

  • Anonym (Hannah)

    Håller med dig ts ! Varför går dessa tjejer i dessa shorts för ? För mig är det att en sådan tjej saknar något i sitt liv! Man kan inte ha bra självkänsla när man klär sig och måste ha uppmärksamhet från killarna ute på stan ?

  • Dixie
    Drottningen70 skrev 2014-07-21 21:18:30 följande:
    Min 6 åring reagerade på en sådan uthängande röv på en typ 16 åring häromdagen och frågade flickan bestört, varför har du glömt byxorna??!!
    haha - fick dottern något svar!?
  • Drottningen70
    Dixie skrev 2014-07-21 22:11:20 följande:

    haha - fick dottern något svar!?


    Sonen. Nej han fick bara en blick. Och jag kunde inte låta bli att fnissa.
  • neverpreggo

    Ja rumpan borde åtminstone täckas enligt mig. Men de gör som de vill helt enkelt, har svårt att se meningen bara. Insåg igår att mina kortare shorts som jag haft i garderoben och inte behövt använda förrän nu flera år senare utan strumpbyxor far upp lite mer än jag vill ibland...Inte mycket men ja. Alla har vi olika preferenser men min är inte så opraktisk. ;)

  • Anonym (Telefånen)

    Köp en piggelin och stick ner i springan, det borde bota dom.

  • Inte jag
    Drottningen70 skrev 2014-07-21 21:18:30 följande:

    Min 6 åring reagerade på en sådan uthängande röv på en typ 16 åring häromdagen och frågade flickan bestört, varför har du glömt byxorna??!!


    1-0 till din 6-åring. =)
  • Anonym (Telefånen)

    Eller gå fram och säg "Vill du se min rumpa? Jag menar, om vi andra måste glo på din så borde det väl vara det du vill...?"

Svar på tråden Visa halva röven