• Anonym (förbannad)

    Stora kuken böjd neråt , kan verken suga eller ha sex!

    Har aldrig sett en sån kuk i hela mitt liv kan jag säga er.

    Den är lång , längre än handfatet , tjock och böjd neråt , har alltid svårt att suga av honom kommer halsvägs typ sen försöker han trycka in sin kuk men kvävs. Förutom det så kan han inte ens stoppa in sin kuk i mig (är oskuld till och med)
    så fick gå till en läkare och fick från små till stora dildos om man säger så (4) sorter för att träna upp min fitta.

    Herregud om jag inte ens kan suga den hur fan ska vi kunna ha sex!

  • Svar på tråden Stora kuken böjd neråt , kan verken suga eller ha sex!
  • Anonym (Jag är pretty woman o Richard Gere håller på att diska i mitt kök)

    Du har som oskuld aldrig sett en sån kuk i hela ditt liv? Kul att den svenska sjukvården kunde hjälpa dig halvvägs................

  • Chrysabelle

    Du får väl ta och klippa lite i underlivet, det fungerar alldeles utmärkt. Ta stora kökssaxen och sära lite bara.Sen häller du sprit över så du inte får några infektioner.

  • Anonym (m)

    haha detta är ju ett dumt påhitt. Har aldrig hört att sjukvården hjälper till att töja kvinnloiga underliv. sen är det vääääldigt konstigt att du sett en massa kukar men aldrig haft sex. 

  • jvs

    Längre än vilket handfat? Fint att sjukvården börjat med fittuttöjning nu iallafall.

  • Anonym (förbannad)

    Kul att ingen tar mig på allvar jag skippar denna tråden nu . Hejdå .

  • Anonym (Z)
    Anonym (m) skrev 2014-07-22 14:46:27 följande:

    haha detta är ju ett dumt påhitt. Har aldrig hört att sjukvården hjälper till att töja kvinnloiga underliv. sen är det vääääldigt konstigt att du sett en massa kukar men aldrig haft sex. 


    Jag hade också sett massa olika kukar innan jag hade sex... Både i herromklädningsrum (har gått fel många gånger), herrtoaletter, porrfilmer/bilder, nakenbad. Men med det sagt betyder det inte att jag tror på tomtar och troll.
  • taquine
    Fobiker skrev 2014-07-22 18:42:14 följande:
    Verkar vara fredag hela veckan såhär i semestertider.
    Precis , att man ens orkar skriva....
    Goodness me
Svar på tråden Stora kuken böjd neråt , kan verken suga eller ha sex!