• Anonym (Le och var glad)

    Hur vill ni män bli tagna av er kvinna

    Av ren nyfikenhet.

    Då det finns ett antal trådar om hur vi kvinnor vill bli tagna har det vart intressant att höra hur ni killar vill ha det.
    Hur vill ni att er partner behandlar er?
    Hur vill ni att vi skall göra för er njutning och er tillfredsställelse? 
    Hur vill ni bli överraskade en dag när ni kommer hem från jobbet?
    Kom med era förslag och önskemål allt är av intresse.

  • Svar på tråden Hur vill ni män bli tagna av er kvinna
  • Chester Copperpot

    Kåt, glad, och tacksam?  Villig och tillgänglig? Så länge hon lägger upp sig för mig när jag behöver det så är jag glad...

  • HäckHäxan
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 14:39:10 följande:

    Kåt, glad, och tacksam?  Villig och tillgänglig? Så länge hon lägger upp sig för mig när jag behöver det så är jag glad...


    Wow så lockande verkligen...
  • ölburk2
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 14:39:10 följande:

    Kåt, glad, och tacksam?  Villig och tillgänglig? Så länge hon lägger upp sig för mig när jag behöver det så är jag glad...


    Gör inte alla kvinnor så, menar du, eller?
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Chester Copperpot
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 14:53:44 följande:
    Wow så lockande verkligen...
    Ja, hey, ni frågade.... ;)

    Det behöver inte vara så romantiskt eller särskilt elegant. Men ska jag vara helt ärlig skulle det vara väldigt uppskattat med en kvinna som bara gav mig sex precis när jag behövde det. Tillgänglighet är väldigt hett...


  • Chester Copperpot
    ölburk2 skrev 2014-07-22 14:55:59 följande:
    Gör inte alla kvinnor så, menar du, eller?
    Alla kvinnor jag träffar gör det. Jag bara svarade på den generella frågeställningen...


  • Anonym (Le och var glad)
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 14:57:26 följande:
    Ja, hey, ni frågade.... ;)

    Det behöver inte vara så romantiskt eller särskilt elegant. Men ska jag vara helt ärlig skulle det vara väldigt uppskattat med en kvinna som bara gav mig sex precis när jag behövde det. Tillgänglighet är väldigt hett...
    Alla har olika önskemål så det är inga som helst problem, dela gärna med er =) Sen om det finns med specifika saker som ni vill eller tycker om så skriv gärna =)
  • ölburk2
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 15:00:06 följande:
    Alla kvinnor jag träffar gör det. Jag bara svarade på den generella frågeställningen...
    Ja jag tänkte väl det..., jag är ju skitgammal, så fick för mig att det var nåt hyss den yngre kvinnliga genertionen hittat på.., ja, att sitta me bena i kors alltså.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Bo)

    En tjej som tar initiativ och är drivande är det hetaste som finns. En som tar för sig och vet vad hon vill och visar och berättar det. En som släpper på hämningarna och bara är.

    Vad hon ska göra för min njutning är att leva sig in i sin egen. Använder mig för hennes njutning och för att hon vill att jag ska njuta.

    Det hade varit underbart att hitta min tjej naken på knä hemma när jag kommer hem.

  • HäckHäxan
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 14:57:26 följande:
    Ja, hey, ni frågade.... ;)

    Det behöver inte vara så romantiskt eller särskilt elegant. Men ska jag vara helt ärlig skulle det vara väldigt uppskattat med en kvinna som bara gav mig sex precis när jag behövde det. Tillgänglighet är väldigt hett...




    Nå nu är jag varken romantisk eller elegant av mig överlag.

    Det var bara så plumpt uttryckt att jag inte kunde låta bli att kommentera. Uttryckt som nu lät det något bättre.

    Egentligen håller jag med dig till stor del iaf.
  • HäckHäxan
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 15:00:06 följande:
    Alla kvinnor jag träffar gör det. Jag bara svarade på den generella frågeställningen...


    Personligen önskar jag fler män var såna eftersom jag aldrig mött en man med lika hög lustnivå som jag själv har.

    Tänk vilken jävla flax du har Chester C som bara lyckad möta såna kvinnor. * milt avundsjuk*
  • Chester Copperpot
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 15:59:19 följande:
    Det var bara så plumpt uttryckt att jag inte kunde låta bli att kommentera.
    Det kan ju vara rätt kul att inte behöva filtrera sina sexuella behov heller. Jag skiter fullständigt om det låter plumpt eller inte. Jag bejakar mina lustar, och jag har en del behov som jag behöver få tillfredsställda. Alla andra får bejaka sina egna känslor och behov och försöka se till att få dom tillfredsställda. Så blir alla lyckliga i slutändan...


  • Chester Copperpot
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 16:02:09 följande:
    Tänk vilken jävla flax du har Chester C som bara lyckad möta såna kvinnor. * milt avundsjuk*
    Jag tror inte det handlar om så himla mycket tur som att jag siktar in mig på dom som gillar ungefär samma saker som jag. Kaka söker maka, och lika barn leka bäst...


  • Smecker

    Det varierar beroende på humör. Men generellt, gör som jag säger eller behöver så brukar det bli bra.


    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • HäckHäxan
    Chester Copperpot skrev 2014-07-22 16:07:01 följande:
    Jag tror inte det handlar om så himla mycket tur som att jag siktar in mig på dom som gillar ungefär samma saker som jag. Kaka söker maka, och lika barn leka bäst...


    Va fan det har jag också försökt. Men de hjälps inte ju. *snyft*
  • Monte
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 16:02:09 följande:

    Personligen önskar jag fler män var såna eftersom jag aldrig mött en man med lika hög lustnivå som jag själv har.

    Tänk vilken jävla flax du har Chester C som bara lyckad möta såna kvinnor. * milt avundsjuk*


  • Tom Araya
    Anonym (Le och var glad) skrev 2014-07-22 14:21:32 följande:

    Av ren nyfikenhet.

    Då det finns ett antal trådar om hur vi kvinnor vill bli tagna har det vart intressant att höra hur ni killar vill ha det.
    Hur vill ni att er partner behandlar er?
    Hur vill ni att vi skall göra för er njutning och er tillfredsställelse? 
    Hur vill ni bli överraskade en dag när ni kommer hem från jobbet?
    Kom med era förslag och önskemål allt är av intresse.


    Jag tar gärna emot spontana avsugningar, exempelvis på morgonen, när jag kommer ur duschen eller när vi står och lagar mat. Jag lovar att jag håller den ren över tid i umgänge med en sådan kvinna.

    Överraska med lätt klädsel eller läckra underkläder är uppskattat. Jag är extra svag för korsetter, strumpor och höga stövlar.

    Hon ska våga ta för sig och ta initiativ eller be mig göra något särskilt med henne eller att hon vill göra något särskilt med mig. Detta kan vara både för min upphetsning och njutning och för hennes. Ibland vill jag bara ta emot eller ta för mig, ibland vill jag mest ge.
    Är hon undergiven och använder ett bedjande uttryck kan det vara extra upphetsande.

    Det bästa jag vet är när hon själv förslår något och gärna lite extra snuskigt, som en annorlunda ställning, att jag ska ta henne i baken eller spruta i/på/över henne o.dyl.

    "Dirty talk", som att hon vill suga min kuk, känna min kuk i sig, hur skönt det är att..., att jag ska ta henne hårt, hon vill se/höra/känna mig komma o.dyl. är jävligt upphetsande.

    Hon får gärna göra mig upphetsad genom kläder (eller avsaknad av kläder), hur hon rör sig och rör vid mig. Våga visa upp sig.

    Undergivenhet tycker jag är upphetsande och gärna lite lekar kring detta med undergivenhet/dominans och lätt BDSM och bondage.

    Jag vill känna hennes upphetsning, kåthet, sexualitet och att hon vill ha mig.

    Jag vill inte höra "-...som du vill", utan jag vill höra att hon VILL.
  • Anonym (Le och var glad)
    Tom Araya skrev 2014-07-22 18:09:29 följande:
    Jag tar gärna emot spontana avsugningar, exempelvis på morgonen, när jag kommer ur duschen eller när vi står och lagar mat. Jag lovar att jag håller den ren över tid i umgänge med en sådan kvinna.

    Överraska med lätt klädsel eller läckra underkläder är uppskattat. Jag är extra svag för korsetter, strumpor och höga stövlar.

    Hon ska våga ta för sig och ta initiativ eller be mig göra något särskilt med henne eller att hon vill göra något särskilt med mig. Detta kan vara både för min upphetsning och njutning och för hennes. Ibland vill jag bara ta emot eller ta för mig, ibland vill jag mest ge.
    Är hon undergiven och använder ett bedjande uttryck kan det vara extra upphetsande.

    Det bästa jag vet är när hon själv förslår något och gärna lite extra snuskigt, som en annorlunda ställning, att jag ska ta henne i baken eller spruta i/på/över henne o.dyl.

    "Dirty talk", som att hon vill suga min kuk, känna min kuk i sig, hur skönt det är att..., att jag ska ta henne hårt, hon vill se/höra/känna mig komma o.dyl. är jävligt upphetsande.

    Hon får gärna göra mig upphetsad genom kläder (eller avsaknad av kläder), hur hon rör sig och rör vid mig. Våga visa upp sig.

    Undergivenhet tycker jag är upphetsande och gärna lite lekar kring detta med undergivenhet/dominans och lätt BDSM och bondage.

    Jag vill känna hennes upphetsning, kåthet, sexualitet och att hon vill ha mig.

    Jag vill inte höra "-...som du vill", utan jag vill höra att hon VILL.
    Tack snälla att du delade med dig.. Låter väldigt likt min man måste jag säga, intressant att få höra hur ni vill ha det =)
  • Tom Araya
    Mobility skrev 2014-07-23 09:41:18 följande:

    Sista inlägget.... Mmmm!!! ð???


    Förtydliga gärna för en stackars trög själ. OskyldigFlört
    Anonym (Le och var glad) skrev 2014-07-23 09:52:12 följande:
    Tack snälla att du delade med dig.. Låter väldigt likt min man måste jag säga, intressant att få höra hur ni vill ha det =)
    Jag kan tillägga att jag gärna ger spontant också, mycket fysisk kontakt, kramar, kyssar, smek, tar gärna på rumpan, smeker hennes bröst, kysser hennes nacke, pussar på rumpan och brösten, ger henne oralsex mm.

Svar på tråden Hur vill ni män bli tagna av er kvinna