• Anonym (ungonyfiken)

    Fråga efter nummer (ung kille och kvinna)

    Var nere på stan förut och skulle till banken får syn på en så otroligt vacker kvinna... brunt hår,stora tunga bröst,klänning med u-ringning och utan bh såklart.. Blev alldeles till mig men var för feg för att säga något. Hon hade en riktig MILF aura..

    Hur skulle familjelivs-mammor reagera om en yngre kille frågade efter ert nummer eller gav en komplimang. Inget creep bara en helt normal grabb på 18år

    Låt höra Solig

  • Svar på tråden Fråga efter nummer (ung kille och kvinna)
  • Cuddles

    Skulle nog reagera på samma sätt som om någon som jag inte kände eller sett förut plötsligt skulle komma fram och fråga efter mitt nummer.... nej.

    Hade det däremot varit någon avlägsen bekant, någon jag sett ett par gånger, skulle det bara varit gulligt. Inte med det sagt att jag hade svarat och tagit det längre.

  • Anonym (ungonyfiken)
    Cuddles skrev 2014-07-22 17:46:25 följande:

    Skulle nog reagera på samma sätt som om någon som jag inte kände eller sett förut plötsligt skulle komma fram och fråga efter mitt nummer.... nej.

    Hade det däremot varit någon avlägsen bekant, någon jag sett ett par gånger, skulle det bara varit gulligt. Inte med det sagt att jag hade svarat och tagit det längre.


    Ok är alltså alla kvinnor såhär tråkiga? Ifall man kollar på youtube te.x så får killar alltid nummer av glada tjejer. 
  • Anonym (mia39)

    Jag skulle ha tyckt att du var ett creep och väldigt märklig.
    Hade också misstänkt att du hade sett för mycket "milfporr" som tror att vuxna kvinnor är intresserade av småpojkar.

  • Cuddles
    Anonym (mia39) skrev 2014-07-22 17:52:09 följande:

    Jag skulle ha tyckt att du var ett creep och väldigt märklig.
    Hade också misstänkt att du hade sett för mycket "milfporr" som tror att vuxna kvinnor är intresserade av småpojkar.


    Underbart Mia. Håller med.
  • Anonym (mia39)

    Stör mig faktiskt, att unga killar verkligen verkar tro att vuxna kvinnor tycker att dom är värsta kapet. Händer ibland att någon 18åring kommer fram på krogen.
    Dom tror verkligen att bara för att dom är unga och har en ung kropp som blir kvinnor helt till sig. Jag har betydligt större intresse av en 50åring med ölmage, rynkor och lite andra ålderstecken än en 18åring med en fin kropp.

    Bara för att porrindustrin skapar en massa fantasifilmer där kvinnor beter sig som män så betyder inte det att det är verklighet, film är film.

  • Anonym (ungonyfiken)
    Anonym (mia39) skrev 2014-07-22 17:52:09 följande:

    Jag skulle ha tyckt att du var ett creep och väldigt märklig.
    Hade också misstänkt att du hade sett för mycket "milfporr" som tror att vuxna kvinnor är intresserade av småpojkar.


    Varför skulle du tycka det enbart för att man frågar efter nummer? Ifall en äldre kille kom och frågade efter ditt nummer skulle han också vara ett creep eller? Misstänker att inte så många killar ens pratar med dig Solig
  • Anonym (ungonyfiken)
    Anonym (mia39) skrev 2014-07-22 18:02:47 följande:

    Stör mig faktiskt, att unga killar verkligen verkar tro att vuxna kvinnor tycker att dom är värsta kapet. Händer ibland att någon 18åring kommer fram på krogen.
    Dom tror verkligen att bara för att dom är unga och har en ung kropp som blir kvinnor helt till sig. Jag har betydligt större intresse av en 50åring med ölmage, rynkor och lite andra ålderstecken än en 18åring med en fin kropp.

    Bara för att porrindustrin skapar en massa fantasifilmer där kvinnor beter sig som män så betyder inte det att det är verklighet, film är film.


    Jag tror att du är en bitter man som känner sig hotad av yngre grabbar som mig Cool
  • Anonym (mia39)
    Anonym (ungonyfiken) skrev 2014-07-22 18:03:12 följande:
    Varför skulle du tycka det enbart för att man frågar efter nummer? Ifall en äldre kille kom och frågade efter ditt nummer skulle han också vara ett creep eller? Misstänker att inte så många killar ens pratar med dig Solig
    För att om man bara går fram till någon man aldrig pratat med så visar det ju att man bara är intresserad av mitt utseende. Han är villig att ge mig sina kontaktuppgifter eller ta mina enbart för ha sett hur jag ser ut, jag kanske är helt galen eller sjukt otrevlig. Men den risken tar han, visar hur desperat han är.
    Hade det varit en äldre man som jag pratat lite med, t ex att vi stötte ihop i någon kö och småpratade lite då hade jag tagit emot numret om han var trevlig mest för att vara artig och trevlig. Sen om jag hade gjort något mer vet jag inte.

    Jag hade aldrig gett ut mitt nummer till någon heller, utan de får ge mig sitt.

    Man märker också hur omogen du är genom att du direkt går till ett personangrepp nu. Så vad skulle jag ha dig till?

  • Anonym (ungonyfiken)
    Anonym (mia39) skrev 2014-07-22 18:10:12 följande:
    För att om man bara går fram till någon man aldrig pratat med så visar det ju att man bara är intresserad av mitt utseende. Han är villig att ge mig sina kontaktuppgifter eller ta mina enbart för ha sett hur jag ser ut, jag kanske är helt galen eller sjukt otrevlig. Men den risken tar han, visar hur desperat han är.
    Hade det varit en äldre man som jag pratat lite med, t ex att vi stötte ihop i någon kö och småpratade lite då hade jag tagit emot numret om han var trevlig mest för att vara artig och trevlig. Sen om jag hade gjort något mer vet jag inte.

    Jag hade aldrig gett ut mitt nummer till någon heller, utan de får ge mig sitt.

    Man märker också hur omogen du är genom att du direkt går till ett personangrepp nu. Så vad skulle jag ha dig till?
    Så med andra ord så tar du aldrig kontakt med nya människor för då går man på deras utseende.. Smarting Solig
  • Smecker
    Anonym (ungonyfiken) skrev 2014-07-22 17:49:58 följande:

    Ok är alltså alla kvinnor såhär tråkiga? Ifall man kollar på youtube te.x så får killar alltid nummer av glada tjejer. 


    Om dina främsta källor är Youtube och porr så önskar jag dig lycka till. Du behöver det.

    Nej, det är få kvinnor som är tråkiga, tvärtom är de flesta kvinnor väldigt kul och trevliga. Men att du klassar någon som tråkig för att hon är ointresserad av dig säger ganska mycket om dig och din förmåga att läsa av kvinnor.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Fråga efter nummer (ung kille och kvinna)