• Anonym (Dumpad?)

    Dejtat en kille men nu är det tyst!!

    Jag dejta/de en kille och efter vi hade en bra dejt där vi satt och pratade om allt möjligt och han verkade intresserad av mig sa att jag var fin osv. Han spenderade natten hos mig och vi hade sex. Morgonen var bra med mys osv. Sedan när han åkte så kramade han om mig och kysste mig och sa att det var mysigt och att vi måste göra om detta igen.
    Efter det har jag fått två sms ifrån honom. Jag vet inte vad jag har gjort för fel eller vad som händer.
    Just nu känns det som att han enbart ville ha sex och så var det bra sedan. Men då tycker jag att man säger det rakt ut istället för att ignorera man är väl en vuxen människa.
    Jag har blivit sårad tidigare mycket svårt, och har därför svårt för att lita på killar och detta gör inte saken bättre gillar inte att gå i ovisshet utan vill ha svar på tal. Ska jag låta det gå ett tag och inte höra av mig. Jag känner mig just nu helt lost!

  • Svar på tråden Dejtat en kille men nu är det tyst!!
  • Anonym (Dumpad?)

    Oj trodde jag hade fått med det. Det var i lördag som vi träffades senast.

  • Anonym (Dumpad?)
    Onormalin160 skrev 2014-07-22 20:53:26 följande:

    Hur länge sen är det ni var på dejt?


    I lördags va det senast jag träffade honom.
  • Anonym (Dumpad?)
    Korpen skrev 2014-07-22 20:53:39 följande:

    Du ska givetvis INTE höra av dig!


    Ska jag bara låta allt rinna ut i sanden? jag gillar verkligen denna killen och det kändes så rätt alltihop.
  • Anonym (samma sits)

    TS jag har varit med om EXAKT samma sak nyligen. Träffade honom för 3 veckor sedan, efter att vi varit hemma hos mig (dock hade vi aldrig sex men annat) så har jag tagit kontakten 2 gånger via sms och då är han trevlig och skriver tillbaka + en gång träffade jag honom ute och var helt ärlig och sa "vill du inte ha kontakt är det bättre att vara ärlig än att sitta och ljuga om att du vill hitta på saker och att du ska höra av dig men aldrig gör det". Den gången sa han "jag lovar att höra av mig" och det var för 1 vecka sedan - tror du han hört av sig? Nej. Har dock honom på facebook och han har "gillat" en bild men kan tydligen inte ta sig tid att kontakta mig.

    Blir så irriterad på hans beteende. Jag kommer dock inte höra av mig, men tror heller aldrig han kommer höra av sig heller. Han sa att han verkligen tyckte om mig och överröste mig med komplimanger men sen bara dog det...

  • Anonym (vet)

    Antagningen är han gift eller har en flickvän eller så är han inte så intresserad. Du räcker för sex och inget mer.

    Hör absolut inte av dig. Eftersom du har blivit sårad tidigare är du sårbar.

  • Esoada

    Det brukar vara mer regel än undantag för mig att killarna inte hör av sig efter första gången man träffats, vet hur det känns... Gråter

  • Anonym (Dumpad?)
    Anonym (samma sits) skrev 2014-07-22 21:07:24 följande:

    TS jag har varit med om EXAKT samma sak nyligen. Träffade honom för 3 veckor sedan, efter att vi varit hemma hos mig (dock hade vi aldrig sex men annat) så har jag tagit kontakten 2 gånger via sms och då är han trevlig och skriver tillbaka + en gång träffade jag honom ute och var helt ärlig och sa "vill du inte ha kontakt är det bättre att vara ärlig än att sitta och ljuga om att du vill hitta på saker och att du ska höra av dig men aldrig gör det". Den gången sa han "jag lovar att höra av mig" och det var för 1 vecka sedan - tror du han hört av sig? Nej. Har dock honom på facebook och han har "gillat" en bild men kan tydligen inte ta sig tid att kontakta mig.

    Blir så irriterad på hans beteende. Jag kommer dock inte höra av mig, men tror heller aldrig han kommer höra av sig heller. Han sa att han verkligen tyckte om mig och överröste mig med komplimanger men sen bara dog det...


    Är så trist när det blir så. Jag tycker att han borde ha växt upp när man kommer upp i åldern men tydligen inte. Kan förstå om han är trött och har mycket omkring sig. Men att inte höra av sig det känns inte helt rätt från min sida.
  • Anonym (Dumpad?)
    Anonym (vet) skrev 2014-07-22 21:09:00 följande:

    Antagningen är han gift eller har en flickvän eller så är han inte så intresserad. Du räcker för sex och inget mer.

    Hör absolut inte av dig. Eftersom du har blivit sårad tidigare är du sårbar.


    Jag vet att han inte är gift och ingen flickvän har.
    Ja jag tror nästan att jag kommer lägga detta åt sidan för jag pallar inte mera av denna sortens killar.
Svar på tråden Dejtat en kille men nu är det tyst!!