• Anonym (GGR¤)

    Äldre kvinna på jobbet

    Hej,

    Som rubriken lyder så är det så att jag tror att sjukgymnasten på jobbet är lite kåt på mig, det kanske bara är jag som upplever det så men jag tror inte det. Första gången det slog mig var när jag skulle ge henne nya arbetskläder (jag jobbar som vaktmästare i huset) hon följde med mig ner till ett förråd i källaren och jag gav henne kläder i storlek S som jag trodde att hon var, men genast så sa hon typ " Vadå tror du inte jag passar i XS, tycker du att jag är tjock eller? " lite skämtsamt, jag svarade nej att hon kunde få ett par XS och prova. Sen så hände det, hon sa att hon lika gärna kunde prova det på en gång och så gjorde hon det, hon tog av sig sin överdel mitt framför mig så att hon bara stod där i behå, jag blev helt chockad och jävligt upphetsad, hennes kropp är jävligt tight. jag kollade på hennes kropp lite, men inte stirra som ett äckel och hon bara stod där och fnissa typ. Hon provade bara överdelen och sen gick vi ut från källaren igen.

    Det var nog det mest uppenbara antar jag. Sen så brukar hon nästan tvinga beröringar på olika sätt, t.ex. så brukar hon typ smeka mina händer lite när jag räcker över dokument av olika slag fast att hon bara kan ta emot det från andra änden, vid andra trånga tillfällen så liksom trycker hon sig emot mig lite, speciellt vid hissåkandet. Hon får alltid ett leende när hon ser mig och stirrar lite på mig känns det som. Jag blir helt kåt när hon kollar mig så djupt i ögonen. Kan även tillägga att hon skilde sig i vintras. 

    Jag är 21 år och har väl en ganska muskulös kropp som jag tror kanske har lite betydelse här. Hon är väl runt 38-40 skulle jag tror, ensamstående och hennes kropp är helt underbar.