• Anonym (GGR¤)

    Äldre kvinna på jobbet

    Hej,

    Som rubriken lyder så är det så att jag tror att sjukgymnasten på jobbet är lite kåt på mig, det kanske bara är jag som upplever det så men jag tror inte det. Första gången det slog mig var när jag skulle ge henne nya arbetskläder (jag jobbar som vaktmästare i huset) hon följde med mig ner till ett förråd i källaren och jag gav henne kläder i storlek S som jag trodde att hon var, men genast så sa hon typ " Vadå tror du inte jag passar i XS, tycker du att jag är tjock eller? " lite skämtsamt, jag svarade nej att hon kunde få ett par XS och prova. Sen så hände det, hon sa att hon lika gärna kunde prova det på en gång och så gjorde hon det, hon tog av sig sin överdel mitt framför mig så att hon bara stod där i behå, jag blev helt chockad och jävligt upphetsad, hennes kropp är jävligt tight. jag kollade på hennes kropp lite, men inte stirra som ett äckel och hon bara stod där och fnissa typ. Hon provade bara överdelen och sen gick vi ut från källaren igen.

    Det var nog det mest uppenbara antar jag. Sen så brukar hon nästan tvinga beröringar på olika sätt, t.ex. så brukar hon typ smeka mina händer lite när jag räcker över dokument av olika slag fast att hon bara kan ta emot det från andra änden, vid andra trånga tillfällen så liksom trycker hon sig emot mig lite, speciellt vid hissåkandet. Hon får alltid ett leende när hon ser mig och stirrar lite på mig känns det som. Jag blir helt kåt när hon kollar mig så djupt i ögonen. Kan även tillägga att hon skilde sig i vintras. 

    Jag är 21 år och har väl en ganska muskulös kropp som jag tror kanske har lite betydelse här. Hon är väl runt 38-40 skulle jag tror, ensamstående och hennes kropp är helt underbar.
    Jag undrar om ni har några tips om hur jag skulle kunna gå tillväga för att se om hon verkligen är intresserad (av att knulla bara såklart) eller om ni har varit i en liknande situation med någon. Jag vill ju inte göra bort mig på jobbet genom att fråga rakt ut, men jag vill att hon ska veta att jag är intresserad eftersom jag tänkta mig att hon kan ta initiativet då. 

  • Svar på tråden Äldre kvinna på jobbet
  • BengtH

    Jag jobbar med kvinnor och många av dem flörtar, kastar blickar, ställer sig ca 10 cm ifrån mig när vi ska prata, petar på mig, pratar om saker med sexuella undertoner. Musen på datorn går att fnissa om tex.

    OBS! Detta betyder ingenting ! det är inte så att de vill göka  i nån vrå i källaren utan bara flirta för att de är uttråkade. Om du tar första steget och frågar om en kram tex. så finns det en risk att du får nobben och sen är det inte så kul att gå till jobbet längre. 

  • Anonym (GGR¤)
    BengtH skrev 2014-07-22 22:47:25 följande:

    Jag jobbar med kvinnor och många av dem flörtar, kastar blickar, ställer sig ca 10 cm ifrån mig när vi ska prata, petar på mig, pratar om saker med sexuella undertoner. Musen på datorn går att fnissa om tex.

    OBS! Detta betyder ingenting ! det är inte så att de vill göka  i nån vrå i källaren utan bara flirta för att de är uttråkade. Om du tar första steget och frågar om en kram tex. så finns det en risk att du får nobben och sen är det inte så kul att gå till jobbet längre. 


    Jag tror nog inte att så är fallet här då jag vet hur hon är runt andra män på jobbet och då kan hon vara en riktig sata. Dessutom har jag ganska bra koll på flörtande kvinnor då jag också jobbar med nästan bara kvinnor, kan nog räkna på mina fingrar så många manliga skötare det finns (jobbar i ett privat vårdhem). Ibland har vi möten och då¨sitter jag ensam kille med 10-15 kvinnor, allt från 18-åringar till snart blivande pensionärer. Det jag vill säga är att jag råkat ut för flörtande förut, vissa fortsätter än idag. Men jag har inte funderat vidare dom jag inte finner dom attraktiva utan bara tagit det som en komplimang.

    Men med henne är det annorlunda, det är intensivare på något sätt, svårt att förklara det är bara en magkänsla. jag jobbar kvar här tills våren så om inget uppenbart händer innan dess så går jag nog all in och frågar rakt ut. Jag frågade om tips om hur jag skulle kunna visa mitt intresse på ett inte så uppenbart sätt, har inga tidigare erfarenheter av äldre mogna kvinnor.

    Att fråga efter en kram känns ju lite löjligt och mesigt, som jag förövrigt skulle ha fått. Det jag funderade mest på var kanske att lägga nån stöt på någon firmafest i framtiden då alkohol är inblandad.
  • BengtH
    Anonym (GGR¤) skrev 2014-07-23 00:57:34 följande:
    Men med henne är det annorlunda, det är intensivare på något sätt, svårt att förklara det är bara en magkänsla. jag jobbar kvar här tills våren så om inget uppenbart händer innan dess så går jag nog all in och frågar rakt ut. Jag frågade om tips om hur jag skulle kunna visa mitt intresse på ett inte så uppenbart sätt, har inga tidigare erfarenheter av äldre mogna kvinnor.

    Att fråga efter en kram känns ju lite löjligt och mesigt, som jag förövrigt skulle ha fått. Det jag funderade mest på var kanske att lägga nån stöt på någon firmafest i framtiden då alkohol är inblandad.
    Jag jobbar också som du på ett vårdhem. Jag har rätt bra kontakt med speciellt en tjej och hon är väldigt intensiv i sitt flörtande. Jag gillar henne, men är väldigt försiktig med närmanden. Även om hon uppenbart är lite småkär i mig, så jag går väldigt försiktigt fram, för ett närmande från mitt håll skulle kunna slå helt fel. Vi har en personalhandbok med riktlinjer angående sexuella trakasserier. Jag har läst den och är mycket medveten vad man får och inte får göra. Det finns kvinnor som flörtar dagarna i ända, men sen springer ut till chefen och bölar så fort mannen hon flörtat med blivit för närgången. En klapp på stjärten räcker som sexuellt trakasseri, däremot är det tyvärr fritt fram för kvinnorna att tafsa på männen. Har själv blivit utsatt för det.
  • Anonym (lite äldre kvinna)

    Hej,
    Jag är själv i dem åldern du beskriver att kvinnan på ditt jobb är.
     Jag tror helt klart att hon är intresserad av dig. Om hon beter sig som hon gör, med blickar, beröring osv är hon intresserad av dig. Men förstår att det kan bli pinsamt och äventyra jobbrelationen om du lägger in en tydlig stöt och hon säger nej.
     Jag skulle tipsa dig om att göra liknande som hon, titta djupt in i ögonen - sådär lite för länge, beröra så som hon gör, om hon kan lägga sin hand på din, så kan du med göra det, hålla kvar lite och titta i ögnen. Då märker du om hon drar undan, och hon får en chans att förstå att du är intresserad tillbaka och hon kan bestämma sig vad hon vill,  om är det bara lite flirtande eller vill hon något mer.
    När hon vet att hennes flörtande är besvarat så kommer hon visa vilket väg hon vill gå. Visa att du tycker hon är snygg och het. Du kan också ge någon komplimang vid tillfälle.
     Lycka till!

  • BengtH
    Anonym (lite äldre kvinna) skrev 2014-07-23 16:34:37 följande:

    Hej,
    Jag är själv i dem åldern du beskriver att kvinnan på ditt jobb är.
     Jag tror helt klart att hon är intresserad av dig. Om hon beter sig som hon gör, med blickar, beröring osv är hon intresserad av dig. Men förstår att det kan bli pinsamt och äventyra jobbrelationen om du lägger in en tydlig stöt och hon säger nej.
     Jag skulle tipsa dig om att göra liknande som hon, titta djupt in i ögonen - sådär lite för länge, beröra så som hon gör, om hon kan lägga sin hand på din, så kan du med göra det, hålla kvar lite och titta i ögnen. Då märker du om hon drar undan, och hon får en chans att förstå att du är intresserad tillbaka och hon kan bestämma sig vad hon vill,  om är det bara lite flirtande eller vill hon något mer.
    När hon vet att hennes flörtande är besvarat så kommer hon visa vilket väg hon vill gå. Visa att du tycker hon är snygg och het. Du kan också ge någon komplimang vid tillfälle.
     Lycka till!


    Stämmer rätt bra. Låt henne ta första steget och kom ihåg att det är en rätt stor skillnad på att flörta och grovhångla. Sen är jobbet inte det bästa stället att ha en romans på, för kollegorna brukar vara måttligt roade av turturduvor där de ska arbeta.
Svar på tråden Äldre kvinna på jobbet