• Anonym (Tjej)

    Hjälp mig få ragg på krogen imorgon!

    Hej allihopa!
    Vi ska ut en sväng på krogen imorgon och jag vill gärna vara fin då! Oftast har jag på mig ett par tighta jeans och någon fin topp. Men jag vill se sexig ut och jag vill att killar ska kolla på mig :) 
    Så vad ska jag ha på mig för att få mest ragg..? Haha! Är 165 och väger ca 50. Blond och smal midja. Får ofta beröm för att jag har en fyllig rumpa och fina bröst. Har alltid fått höra att jag är söt. Men jag upplever det inte som att folk kollar på en särskilt mycket. Har nyss blivit singel så har endast varit på krogen när jag varit i ett förhållande.

    Så hjälp mig lite nu så är ni söta :D
  • Svar på tråden Hjälp mig få ragg på krogen imorgon!
  • Anonym (Tjej)
    Korpen skrev 2014-07-22 22:46:03 följande:

    Hjälp med vad? Klädtips? hur du ska verka vara lätt att få isäng?


    Klädtips ja, vill ju inte se alltför slampig ut men sexig fast ändå snyggt :)
  • MrBundy
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-22 22:43:05 följande:
    Hej allihopa!
    Vi ska ut en sväng på krogen imorgon och jag vill gärna vara fin då! Oftast har jag på mig ett par tighta jeans och någon fin topp. Men jag vill se sexig ut och jag vill att killar ska kolla på mig :) 
    Så vad ska jag ha på mig för att få mest ragg..? Haha! Är 165 och väger ca 50. Blond och smal midja. Får ofta beröm för att jag har en fyllig rumpa och fina bröst. Har alltid fått höra att jag är söt. Men jag upplever det inte som att folk kollar på en särskilt mycket. Har nyss blivit singel så har endast varit på krogen när jag varit i ett förhållande.

    Så hjälp mig lite nu så är ni söta :D
    Ett par tajta fejkskinnbrallor och en lite genomskinlig top med snygg bh under hade funkat för mig.
  • marre33

    tajta svartajeans o en fin tajtop mmmm det skulle funka för mig .. ska ut imon ..vi kan ses om du villGlad

  • Ovidius

    kanske inte för tight över hela kroppen. Det är viktigt att du lämnar något åt vår fantasi. Det skapar nyfikenhet.

  • Anonym (Trust me)

    Det spelar ingen roll vad du har på dig, jag har haft tight klänning, shorts, jeans+topp, yoga pants (på gymmet då) det finns alltid killar som raggar spelar ingen roll vad man har på sig så länge man känner sig bekväm:) så tror jag iaf att det är jag har för övrigt vart sminkad och osminkad och killar raggar ändå så oroa dig inte för kläderna utan var öppen o ha roligt då kommer killarna ;)

  • Klinsmann
    Anonym (Trust me) skrev 2014-07-23 13:30:43 följande:

    Det spelar ingen roll vad du har på dig, jag har haft tight klänning, shorts, jeans+topp, yoga pants (på gymmet då) det finns alltid killar som raggar spelar ingen roll vad man har på sig så länge man känner sig bekväm:) så tror jag iaf att det är jag har för övrigt vart sminkad och osminkad och killar raggar ändå så oroa dig inte för kläderna utan var öppen o ha roligt då kommer killarna ;)


    Håller med om detta. Känner du dig snygg är du snygg. Men det är klart att det är få killar som inte ser dig om du har en U-ringning eggar lite
  • Klinsmann
    Klinsmann skrev 2014-07-23 16:48:30 följande:
    Håller med om detta. Känner du dig snygg är du snygg. Men det är klart att det är få killar som inte ser dig om du har en U-ringning eggar lite
    U-ringning SOM eggar lite...
Svar på tråden Hjälp mig få ragg på krogen imorgon!