• Anonym (Förvirrad)

    Killar/män hur mycket...

    Hej
    Hur mkt o hur lång tid ,engagemang och energi kan egentligen en kille lägga ner på en kvinna bara för att få ha sex med henne?
    Berätta gärna
    Kram

  • Svar på tråden Killar/män hur mycket...
  • Nöjd man

    ....bara för att få sex.....ingen tid, ingen energi och inget engagemang alls. 

    Om man däremot är i ett förhållande och båda älskar varandra så är det naturligt att lägga ned all den tid, energi och engagemang som man kan på sin partner.


    ...du är den du är utifrån dina handlingar, inte vad du säger...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2014-07-23 20:51:42 följande:

    Hur mkt o hur lång tid ,engagemang och energi kan egentligen en kille lägga ner på en kvinna bara för att få ha sex med henne?


    Ingen tid.
    Inget engagemang.
    Ingen energi.
  • Påven Johanna

    Finns män (och kvinnor också förstås) som har det som hobby. Och som med vilken annan hobby som helst är den sorten förstås villiga att lägga ner mycket tid och engagemang på att nå målet. 

  • FIame

    Ja det beror ju förstås helt och hållet på vilken kvinna det gäller. Men om vi buntar ihop alla kvinnor så på 95 % av kvinnorna skulle jag lägga;

    ingen tid
    ingen energi
    inget engagemang

    .. på 5 % av kvinnorna kan man dra en f(x)=x2 kurva för hur mycket tid och energi man kunnat tänka sig lägga ner på kvinnan, som självfallet har ett genuint grundintresse för mig vilket egentligen ger ett oxymoron-situation. Om kvinnan visar starkt intresse så minskar ju per definition mitt engagemangbehov.

Svar på tråden Killar/män hur mycket...