• Anonym (ts)

    Min svett luktar gott :D

    Har svettas en hel del nu i värme. Kan inte sluta sniffar min armhåla, tycker det luktar rätt gott, typ lite myskdoft. Är jag ensam om det? :D

  • Svar på tråden Min svett luktar gott :D
  • Dinglande kotten
    Anonym (ts) skrev 2014-07-24 13:00:47 följande:

    Har svettas en hel del nu i värme. Kan inte sluta sniffar min armhåla, tycker det luktar rätt gott, typ lite myskdoft. Är jag ensam om det? :D


    Vet att mitt ex luktade gott när hon svettades
  • Anonym (ts)
    Dinglande kotten skrev 2014-07-24 13:02:54 följande:
    Vet att mitt ex luktade gott när hon svettades
    hur luktar hennes svett?
  • Dinglande kotten
    Anonym (ts) skrev 2014-07-24 13:03:32 följande:
    hur luktar hennes svett?
    Så himla svårt att förklara..

    Det var iaf en speciell lukt som var lite mysig
  • Anonym (hmm)

    Jag vet inte riktigt hur mysk luktar, men jag kan också tycka att mitt svett luktar lite gott, när det kommer direkt från den rena kroppen s.a.s. När det sitter i kläderna däremot luktar det inte gott, tyvärr.

  • Kereza

    Min sambo luktar mums - tillochmed hans fotsvett luktar gott. Inte efter några dagar i tvättlådan, kanske, men inte ens då brukar det lukta illa, som svett brukar göra. vette fan vad det är för fel på honom, faktiskt - men det är nästan lite pinsmt när jag själv luktar just blä-svett när jag svettas, medan han luktar ungefär som torkat trä. 

  • Anonym (ts)
    Kereza skrev 2014-07-24 14:43:51 följande:

    Min sambo luktar mums - tillochmed hans fotsvett luktar gott. Inte efter några dagar i tvättlådan, kanske, men inte ens då brukar det lukta illa, som svett brukar göra. vette fan vad det är för fel på honom, faktiskt - men det är nästan lite pinsmt när jag själv luktar just blä-svett när jag svettas, medan han luktar ungefär som torkat trä. 


    Hur luktar hans svett? 

    Jag kan tyvärr inte säga samma sak om min fotsvett :D
  • Kereza
    Anonym (ts) skrev 2014-07-24 14:50:30 följande:
    Hur luktar hans svett? 

    Jag kan tyvärr inte säga samma sak om min fotsvett :D
    Som soltorkad sten plockad ur havet, och torkad björk, har jag fastställt. Liksom frisk-söt-syrligt med lite havssalt, men verkligen just Rent och Friskt. Det är när svetten är "blöt" fortfarande. Efter att den torkar mer, så luktar han mer som kola-karamell o.O
  • Anonym (ts)
    Kereza skrev 2014-07-24 15:24:33 följande:
    Som soltorkad sten plockad ur havet, och torkad björk, har jag fastställt. Liksom frisk-söt-syrligt med lite havssalt, men verkligen just Rent och Friskt. Det är när svetten är "blöt" fortfarande. Efter att den torkar mer, så luktar han mer som kola-karamell o.O
    mycket intressant
  • Anonym (h)
    Anonym (ts) skrev 2014-07-24 15:27:42 följande:
    mycket intressant
    ja.........................................................verkligen
Svar på tråden Min svett luktar gott :D