• Anonym (tossigamumindockan)

    känner mig blåst av läkaren?

    hej

    jag pratade med min läkare igår, tisdag per telefon sen skulle han prata med min psykolog på onsdagen ringde idag och idag på sa dem nä psykologen jobbar inte här onsdag till fredag

    men min läkare hade sagt att han hade träffat psykologen i korridoren och att de skulle prata på onsdagen

    känner mig blåst?

    är detta vanligt?

    kan dem ha haft telefonmöte?  finns det?

  • Svar på tråden känner mig blåst av läkaren?
  • nuharjagbytt

    Klart de kan ha haft ett telefonmöte. Eller så har psykologen varit inne en stund för administrativa uppgifter och de tagit samtalet då. Helt normalt.

    Varför känner du dig lurad? Bara för att läkaren kunde prata med psykologen på onsdagen betyder det inte att du kan det.

  • Anonym (tossigamumindockan)
    nuharjagbytt skrev 2014-07-24 14:20:24 följande:

    Klart de kan ha haft ett telefonmöte. Eller så har psykologen varit inne en stund för administrativa uppgifter och de tagit samtalet då. Helt normalt.

    Varför känner du dig lurad? Bara för att läkaren kunde prata med psykologen på onsdagen betyder det inte att du kan det.


    jo börjar tappa hoppet om allt just nu så det är kanske det 
    är riktigt nere med mera
  • Almina

    Ja, de kan ju haft telefonmöte. Psykologen kanske tex forskar eller har andra arbetsuppgifter där han inte träffar patienter från onsdag-fredag. Eller så är han normalt sett på en annan arbetsplats de dagarna, men har gjort ett undantag den här veckan. Det kan finnas många förklaringar! Jag tycker inte att det finns någon anledning att någon skulle ljuga för dig om dessa frågor!

  • Anonym (tossigamumindockan)

    tack för svar mår lite bättre i denna frågan låg och grubblade ett tag i sängen

    när man har det tufft vill man inte ha det tuffare

Svar på tråden känner mig blåst av läkaren?