• Anonym (Förbannad)

    Svartsjuk?

    Jag oh min man har varit ihop i 17 år, gifta i 3 år. Det är så att han är iväg och jobbar i flera veckor i sträck. Då är dom iväg några stycken, killar och en tjej som är 8 å yngre än min man. Så när de är iväg så chattar dom hela tiden vid fb, de lagar mat ihop och äter inne hos varanndras rum. De tittar på filmer ihop framför datorn om kvällarna. De gör olika stretchövningar ihop, shoppar tillsammans på ledig till. Vilket min man inte ens gör med oss i familjen. De smsa varandra. en gång ringde hon min man när jag var inärheten och jag frågade vem det va, för jag hörde tydligt att det var en tjej! Då sa han ett killnamn.
    Min man tycker jag är bara svartsjuk och nojig. Men han håller inte på såhär med nån killkompis! Jag ber honom att ta bort henne som vän! men han vägrar! Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Svartsjuk?
  • Anonym (K)

    Gör alla allting tillsammans eller är det bara din man och tjejen som stretchar?  Hur vet du exakt vad de gör, har han berättat?

  • Anonym (Förbannad)

    Ta bort henne som vän på facebook men det vill han inte! För jag såg allt de hade chattat med varann en gång!

  • Anonym (Förbannad)

    Han umgås bara med henne. Jag har sett vad dom har chattat om tex: om hon kan komma till hans rum så han kan visa någon ny "övning"

  • Anonym (K)
    Anonym (Förbannad) skrev 2014-07-24 17:40:35 följande:

    Han umgås bara med henne. Jag har sett vad dom har chattat om tex: om hon kan komma till hans rum så han kan visa någon ny "övning"


    Låter jätteskumt...kan du inte "råka" hälsa på utan att säga något innan? Eller smsa att du är fem minuter bort och se vad som händer...
  • eslah
    Anonym (Förbannad) skrev 2014-07-24 17:40:35 följande:

    Han umgås bara med henne. Jag har sett vad dom har chattat om tex: om hon kan komma till hans rum så han kan visa någon ny "övning"


    Förlåt att jag lägger mig i, men va sa du att han hade skrivit till henne? Vad mer behöver du för bevis? Det är inte yatzy han syftar på, nej gör en falling down och gå på honom NU!
  • vampyria2

    Nä du är inte onödigt svartsjuk, det här är inte okej någon stans :-/
    Jag är absolut inte den svartsjuka av mig men det här skulle göra mig tokig faktiskt :-/

  • Anonym (Nej)

    Jag hade inte reagerat bra på detta. Främst för han är så respektlös mot dig.

  • Loannie

    Herregud! Hade det varit min man så hade jag mått jättedåligt. Jag vet hur det där känns. Man ska inte ha den där jobbiga känslan i magen. Såklart ska ens partner kunna ha kvinnliga bekanta men absolut inte på detta viset!

Svar på tråden Svartsjuk?