• Anonym (hemligheter?)

    Om ni hade dött nu

    Om ni hade dött nu, hade ni då haft något hemma som ni inte vill att dom som ska städa ur lägenheten inte ska hitta? Något som det hade känts pinsamt/jobbigt om de fått se? Som ni verkligen hade velat ta bort innan ni dog.

    Ni som bor tillsammans med er partner kan tänka er att ni båda dör eller om ni har saker ni inte vill att partnern ska hitta.

  • Svar på tråden Om ni hade dött nu
  • Anonym (.)

    Sexleksakerna vore det väl inte så kul om någon annan hittade (även om de är ganska harmlösa). I övrigt - nej, jag står för allt.

  • Edina

    Har en del grejer som inte är till för andras ögon ja....

  • Anonym (hemligheter?)
    Edina skrev 2014-07-24 21:21:08 följande:

    Har en del grejer som inte är till för andras ögon ja....


    Men berätta då :p
  • Anonym (a)

    Nej, jag har nog inget jag skulle skämmas över om någon hittade.

  • Tecum

    Nej. Fördelen med att vara död är att man slipper bekymmer om vad andra tycker och tänker (och alla andra bekymmer också...)

  • Edina
    Anonym (hemligheter?) skrev 2014-07-24 21:22:39 följande:
    Men berätta då :p
    haha, nä :-P 
  • Anonym (hemligheter?)

    Det jag har:

    *  Sexleksaker/glidmedel
    *  Lite underkläder och kläder som mest är för sex
    *  För några år sedan köpte jag en försvarsspray från en hemsida och ännu värre var att jag i samma beställning fick med en kniv jag inte hade beställt, dessa är lite pinsamma.
    * Teckningar jag har ritat som är väldigt personliga
    * Lite olika tabletter mot ångest och sömnproblem
    * En helknäpp japansk porrfilm jag vann i en tävling på en fest för många år sedan
    * Brev från personer med pinsamt innehåll

    Och sist min dator, den har hur mycket som helst som jag inte vill att någon ska se.Porr,porr jag gjort med gamla ex eller ons, bilder på mig, saker jag har skrivit eller ritat, sidor jag har besökt.

    Usch får nästan ångest nu.

  • Solveig og Kosinus

    Mina dagböcker känns lite pinsamma. Skrev sist i 25-årsåldern. Mest tonårsångest och olycklig kärkek. Men å andra sidan så skäms man ju inte om man är död.

  • zingo

    Det finns väl en del saker som är personliga som man helst inte vill att vem som helst ska hitta, men målet är ju att leva så att man kan stå för allt man väljer att göra. Dessutom tror jag att alla har både det ena och det anda som andas integritet och därför kommer de överlevande ha överseende med vad de hittar.

Svar på tråden Om ni hade dött nu