• Anonym (arg)

    Medelålders kvinna på restaurangen som betedde sig ohyfsat mot mig!

    Jag var nu ikväll och åt mat på restaurang med min sambo.Efter en stund kom en kvinna i medelåldern och trängde sig med stor kraft sig in på sin plats vid bordet bakom mig utan att ens be mig om ursäkt som satt precis bakom och hade ha klämt mina fingrar.överreagerade jag som blev arg och ville ha lite respekt?

  • Svar på tråden Medelålders kvinna på restaurangen som betedde sig ohyfsat mot mig!
  • Anonym (Fia)

    Klämde du dina fingrar? Hur då?

    Det var ju ohyfsat av kvinnan att inte be om ursäkt men hon kanske inte märkte vad som hände?

  • Anonym (arg)
    Korpen skrev 2014-07-24 22:43:52 följande:

    På vilket sätt blev du arg? Skrek du till henne?

    Jag skrek rakt ut då jag lika gärna hade kunnat klämma mina fingrar mellan hennes och min stol.


  • Anonym (Fia)

    Så du klämde inte fingrarna? Men skrek rakt ut ändå? Hur reagerade omgivningen då?

  • Anonym (Anna)

    Hon kanske inte märkte något, eftersom du inte sade till henne.

    Klart man vill bli respekterad och att folk ber om ursäkt om de stör, det håller nog alla med om. Men att dagen efter sitta och reta sig på detta och starta en tråd om det låter inte sunt. Du kommer att bli behandlad så här många gånger om i framtiden, inte bara av medelålders kvinnor

Svar på tråden Medelålders kvinna på restaurangen som betedde sig ohyfsat mot mig!