• Anonym (Lurad)

    Hjälp jag tror att min dejt är homosexuell........

    Idag ska jag träffa en kille som jag dejtat några gånger. Vi har dejtat två gånger och jag har ännu inte fått min puss av honom. Igår frågade han om vi kunde träffas idag. Jag svarade självfallet "ja". När jag sedan frågar vad vi ska göra svarar han "shopping". Jag börjar nu misstänka att han faktiskt är homosexuell. Jag grundar mitt antagande i första hand på att han inte pussat mig. I andra hand på att han vill shoppa idag. Det är inte fel att shoppa men att vilja göra det på en dejt är bara ett stort nej! Ja menar, helt ärligt så börjar det kännas som en "sex and the city-bög" där en tjej går runt på stan sin bögiska vän. Inget fel men jag vill inte vara ihop med en person som är bög. Det är orättvist mot mig och jag ser det som en kränkning att han lurar in mig i ett förhållande med honom och vi gifter oss....och sen är han homosexuell? En annan sak som antyder på att han är homosexuell är att han berättade för mig när vi chattade att han hade blekt sina tänder. Jag tycker inte det är särskilt manligt och särkilt vanligt. Min väninna som är tandhygienist har sagt att det inte är så vanligt med män som bleker tänderna. När jag berättade att min dejt hade blekt sina tänder så undrade hon om han kanske var homosexuell och att jag måste vara på min vakt. Vidare känna det som att man kan prata om allt med honom. Asså han visar intresse för varenda grej jag pratar om, exempelvis mitt hår etc. Han kan exempelvis säga att mitt hår är fint och att jag passar i långt hår. Normalt sett brukar killar inte vara intresserade av att prata om allt, såsom hår och känslor osv.

    Jag undrar nu vad jag ska göra? Jag har inget emot homosexuella, för de är också arter. Anledningen till att jag är så nojig är för att jag har haft väldigt komplicerade förhållanden i livet och vill verkligen inte hamna i en ny sådan.

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Hjälp jag tror att min dejt är homosexuell........
  • LillaJag06

    Hahaha du skämtar va?

    Att jag inte visste att män som bleker tänderna är homosexuella! Tack för infon :)

  • camelCase

    Jag antar att du bor på en extremt liten ort (population 1 typ?) som har lyckats missa att det är 2014 och mansrollen har utvidgats något.

    Gör din dejt en tjänst och gå vidare.

  • Anonym (Lätt val)

    Men va?

    Pussa du honom om du vill pussas.

    Och låt han ha vilka intressen han vill.

    Om du inte vill vara med honom är det bara till att avbryta, men jag förstår inte varför han skulle dejta dig om han är gay. Vad får han ut av det liksom?

    Konstiga skäl att nobba en bra kille. Antingen testar du kyssas och ha sex eller så avbryter du.

  • Anonym (Lurad)

    Men vad ska jag göra? Vi ska ses idag.....

  • Anonym (Lea)

    Vilken uppfattning har du fått avseende hans känslor för dig? Söker han vänskap eller ett parförhållande?

  • Anonym (Lea)

    Har du varit tydlig med dina förväntningar? Dvs att ni dejtar som ett ev framtida par och att det inte handlar om vänskap.

  • Anonym (Lurad)
    Anonym (Lea) skrev 2014-07-25 13:02:12 följande:

    Har du varit tydlig med dina förväntningar? Dvs att ni dejtar som ett ev framtida par och att det inte handlar om vänskap.


    Nej det är väl inget man säger, utan något man indirekt ska förstå?
  • Anonym (99% gay)
    camelCase skrev 2014-07-25 08:55:49 följande:

    Jag antar att du bor på en extremt liten ort (population 1 typ?) som har lyckats missa att det är 2014 och mansrollen har utvidgats något.

    Gör din dejt en tjänst och gå vidare.


    Absolut mansrollen är mer gay idag
Svar på tråden Hjälp jag tror att min dejt är homosexuell........