• Festbruden

    sex bara i sängen?

    Alla ni där ute har ni bara sex i sängen?? Ni måste väll variera på platser det skulle jag göra iallafall!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden sex bara i sängen?
  • Tecum

    När man blir äldre blir man bekvämare och sängen är det i särklass bästa stället för sex.
    Men det var annat förr...

  • Festbruden
    Tecum skrev 2014-07-25 22:25:25 följande:

    När man blir äldre blir man bekvämare och sängen är det i särklass bästa stället för sex.
    Men det var annat förr...


    Ja men liksom när man är ung som jag i 18-års åldern. Det kan ju hända vart som helst! Hur var det när du va ung då?
  • Anonym (Z)

    Sex ska ju ske lite när andan faller på, dock helst inte i andra miljöer än hemma, eller åtminstone där man får låta och så. Har skitsvårt att slappna av annars.

  • Anonym (Mia)

    Ibland blir det i duschen också... Med barn och djur överallt i huset är sängen, och ibland badrummet då, de enda ställen vi kan vara ifred på!

  • Anonym (kaninen)

    Va Sängen????


     


    Nä här kör vi där det finnes plats.


    Suga av gubben när han kör inga problem.
    Stanna vid en rast plats efter vägen o ta en snabbis no problem.


    Köksbordet mums den är skön.
    Spisen är också bra då de är bra höjd för min man.


    Tvättstugan är också en spännande lekfull plats.
    Under stjärn himmel är helt underbart.

    Sägen ja den kan man ta till vid nödfall.

    Oj tror jag måste väcka nån här hemma.

  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (kaninen) skrev 2014-07-25 23:12:18 följande:

    Va Sängen????


     


    Nä här kör vi där det finnes plats.


    Suga av gubben när han kör inga problem.
    Stanna vid en rast plats efter vägen o ta en snabbis no problem.


    Köksbordet mums den är skön.
    Spisen är också bra då de är bra höjd för min man.


    Tvättstugan är också en spännande lekfull plats.
    Under stjärn himmel är helt underbart.

    Sägen ja den kan man ta till vid nödfall.

    Oj tror jag måste väcka nån här hemma.


    Härligt om ni krockar och räddningsmanskapet hittar dig med krossad skalle med gubbens kuk nerkörd i halsen.
  • Anonym (kaninen)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-07-25 23:18:21 följande:
    Härligt om ni krockar och räddningsmanskapet hittar dig med krossad skalle med gubbens kuk nerkörd i halsen.

    Kan inte bli härligare avslut av jordelivet.


    Om en olycka händer så är det guds vilja och då kan vi lika gärna halka i duschen när jag suger av min man.

    Så ingen kan styra över guds makter alla har vi vår tid bestämd men ingen vet när vi är redo.

    Så av med underkläderna o upp på bordet mina kära vänner och lek så länge ni kan ni lever bara en gång.

  • Festbruden
    Anonym (kaninen) skrev 2014-07-25 23:23:29 följande:

    Kan inte bli härligare avslut av jordelivet.


    Om en olycka händer så är det guds vilja och då kan vi lika gärna halka i duschen när jag suger av min man.

    Så ingen kan styra över guds makter alla har vi vår tid bestämd men ingen vet när vi är redo.

    Så av med underkläderna o upp på bordet mina kära vänner och lek så länge ni kan ni lever bara en gång.


    Så ska det låta!! Enligt mina vänner så är det en "skam" att ha sex på andar ställen än i sängen! Jag tycker det är spännande å skönt att pröva nya ställen men när man säger sådant till mina vänner så idiotförklarar dom mej...
  • Frontline
    Tecum skrev 2014-07-25 22:25:25 följande:
    När man blir äldre blir man bekvämare och sängen är det i särklass bästa stället för sex.
    Men det var annat förr...
    OK jag är 44 och har senaste månaden haft sex i en bubbelpool, en soffa, en toalett, på altanen, i en trappa, på ålandsbåten på hyttgolvet listan kan göras lång...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Tecum
    Festbruden skrev 2014-07-25 22:38:33 följande:
    Ja men liksom när man är ung som jag i 18-års åldern. Det kan ju hända vart som helst! Hur var det när du va ung då?
    Då var jag väldigt sugen på att ha sex på andra ställen, men min tjej var inte så pigg på det. Och ärligt talat tyckte jag också att sex var bäst i hemmet, men inte nödvändigtvis i sängen. Utomhus är överskattat... 

    Konstiga vänner du har som tycker att det är en skam att ha sex på andra ställen än i sängen. Är de religiösa eller invandrare?
Svar på tråden sex bara i sängen?