• Anonym (m)

    Vad brukar din partner klaga på hos dig?

    Min partner klagar ofta på min vikt på ett nedlåtande sätt vilket inte känns direkt kul.Vad klagar din partner på hos dig?

  • Svar på tråden Vad brukar din partner klaga på hos dig?
  • Litet My

    Att jag är lat säger han ibland och har en skev dygnsrytm. Han har dock lite rätt i det.

  • albastro

    Enda min sambo egentligen klagar på är att jag gör han extremt medgravid och att jag lagar för god mat

  • Anonym (klaga)

    Städning,bristande sexlust,matlagning.Han tror i alla lägen att han är överlägsen alla,inte bara mig.

  • Limaliie

    Att jag pratar för högt när jag pratar i telefon/skype. Det är i stort sätt det. Han klagar aldrig på mig annars.

  • Anonym (m)
    Limaliie skrev 2014-07-26 16:33:32 följande:

    Att jag pratar för högt när jag pratar i telefon/skype. Det är i stort sätt det. Han klagar aldrig på mig annars.


    Min sambo brukar säga till mig att jag pratar för högt i telefon det vill säga alla behöver inte höra.
  • Kereza

    Att jag alltid väcker honom för tidigt på morgonen, samt att jag har uselt självförtroende. Jag TROR han börjar inse att det dåliga självförtroendet mycket beror på honom dock (han har issues med låg sexdrift, varpå jag känner mej ful och frånstötande, vilket han finner avtändande - och så är den onda cirkeln igång) 

  • Anonym (Lyckligt gift)

    Att jag pratar för högt och för mycket när vi är ute bland människor, i affären t ex.

  • Anonym (Man)
    Kereza skrev 2014-07-26 17:15:49 följande:

    Att jag alltid väcker honom för tidigt på morgonen, samt att jag har uselt självförtroende. Jag TROR han börjar inse att det dåliga självförtroendet mycket beror på honom dock (han har issues med låg sexdrift, varpå jag känner mej ful och frånstötande, vilket han finner avtändande - och så är den onda cirkeln igång) 


    Kan han verkligen rå för den låga sexdriften?
  • FrökenCarlsson

    Att jag aldrig lagar mat! Vilket han har helt rätt i visserligen, har kanske hänt tjugo ggr sen vi träffades för drygt fyra år sen. Men jag är en jäkel på att köpa hämtmat! ;)

Svar på tråden Vad brukar din partner klaga på hos dig?