• Runes

    Går ner 0,4 kg när jag solar

    Kollade på kul, väger mig före och efter solning naken på altanen 30-45 minuter, har gått ner 4 Hg flera dagar i rad som man tydligen svettas ut. Kan man basta sig smal?


    Vettigare än SD? dsp.forum24.se/dsp.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Går ner 0,4 kg när jag solar
  • WhiteOleander

    Nej du kan inte basta dig smal. Det är ju vatten du blir av med inte fettet. Så fort du dricker ordentligt igen går du upp.

  • tobbe01
    WhiteOleander skrev 2014-07-26 16:53:35 följande:

    Nej du kan inte basta dig smal. Det är ju vatten du blir av med inte fettet. Så fort du dricker ordentligt igen går du upp.


    Jo men om man inte dricker alls utan utstår pinan att vara törstig så är man ju några hekto lättare så långe man härdar ut? Man kanske kan härda ut i flera dagar och när man bärs ut av ambulanspersonalen kan man kvida..........."-Känner ni hur lätt jag är att bära"???
  • Jeaninne

    Nej, det är ju bara vatten som försvinner. Det går du upp igen när du dricker. Och det måste du ju!

  • eslah

    Man blir enbart fet tycker jag, men solar iof ca 7-8 timmar per dag, mumsar på det. Illa!

  • tobbe01
    eslah skrev 2014-07-26 17:04:45 följande:

    Man blir enbart fet tycker jag, men solar iof ca 7-8 timmar per dag, mumsar på det. Illa!


    Solar du 7-8 timmar per dag? Är det nyttigt? Har du sett på äldre tanter som är så där russinbruna?
  • Frontline

    Ett toabesök där man både pissar och lägger en rejäl klubba då kan du nog gå ner 1kg eller mer och det tar inga 30-45 minuter så det måste ju vara bra mycket mer effektivt...
    Inte blir man svettig heller om det inte är en dunderklubba för då kanske det kan bli en eller annan svettpärla i pannan..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Runes
    Frontline skrev 2014-07-26 18:39:12 följande:
    Ett toabesök där man både pissar och lägger en rejäl klubba då kan du nog gå ner 1kg eller mer och det tar inga 30-45 minuter så det måste ju vara bra mycket mer effektivt...
    Inte blir man svettig heller om det inte är en dunderklubba för då kanske det kan bli en eller annan svettpärla i pannan..
    Därför ska man väga sig när man pissat färdigt på morgonen för det rasar hekton varje gång, så när ma mäter efter solandet får man inte ha pissat, eller kolla för en justering. Jag fortsätter tills jag blir en tandpetare :)
    Vettigare än SD? dsp.forum24.se/dsp.html
  • tobbe01

    Man ska helst väga sig på morgonen efter att man varit på toan och väga sig exakt lika mycket påklädd varje dag. Man ska inte heller hålla sig i ev badrumsmöbel för att lätta vikten utan acceptera resultatet...................

  • Runes
    tobbe01 skrev 2014-07-26 18:49:29 följande:
    Man ska helst väga sig på morgonen efter att man varit på toan och väga sig exakt lika mycket påklädd varje dag. Man ska inte heller hålla sig i ev badrumsmöbel för att lätta vikten utan acceptera resultatet...................
    Gärna naken innan man klär på síg
    Vettigare än SD? dsp.forum24.se/dsp.html
Svar på tråden Går ner 0,4 kg när jag solar