• Anonym (kläder)

    Hur badar ni i stranden? Menar kläder och kvinnor.

    Jag har svårt att visa min kropp. Och badar i stranden i en kortkjol och linne. Annars känns det inte bra. Jag vill inte bli utstirrad av män eller andra. Har jag kläder på känns det som att ingen stirrar och ingen verkar göra det.

    Sverige är ett mycket bra land, där ingen verkar ha några fördomar om att simma i kläder. Ingen stirrar ut en. Så har jag känt.

    I vissa andra Europeiska länder, skulle jag och andra bli utstirrade som någon konstig.

    Är tacksam för mångkulturen, då ingen pekas eller stirras ut.

    Hur badar ni? Vågar ni visa kroppen i stranden? Är det bikini som gäller? Vad tänker ni om ni ser en att simma i kläder?

  • Svar på tråden Hur badar ni i stranden? Menar kläder och kvinnor.
  • Anonym (Naken)

    Du skall gå till naken bad.
    Där bryr sig ingen om hur du ser ut, men du får inte ha ngt på dig.
    Där är så skönt för alla med komplex, alla är vi olika .
    Kan låta konstigt, men så är det.
    Du kommer att upptäcka detta efter ett par gånger.

    Du drar till dig betydligt fler blickar med din klädsel än en baddräkt av konventionell stil.

  • Anonym (k)
    Anonym (kläder) skrev 2014-07-26 21:13:04 följande:

    Jag har svårt att visa min kropp. Och badar i stranden i en kortkjol och linne. Annars känns det inte bra. Jag vill inte bli utstirrad av män eller andra. Har jag kläder på känns det som att ingen stirrar och ingen verkar göra det.

    Sverige är ett mycket bra land, där ingen verkar ha några fördomar om att simma i kläder. Ingen stirrar ut en. Så har jag känt.

    I vissa andra Europeiska länder, skulle jag och andra bli utstirrade som någon konstig.

    Är tacksam för mångkulturen, då ingen pekas eller stirras ut.

    Hur badar ni? Vågar ni visa kroppen i stranden? Är det bikini som gäller? Vad tänker ni om ni ser en att simma i kläder?


    Kort kjol och linne känns ju inte så väldigt påklätt? Skulle jag se någon som badade så klädd så skulle jag tänka att det var en person som endera glömt baddräkten eller att hon har komplex på ngt vis. Om någon simmar runt i skoteroverall så skulle jag tycka det såg konstigt ut men tänka att det var en person som höll på att träna "klädsim" vilket ju är bra träning om man råkar ramla i vattnet av misstag.
  • Dr Mupp

    Badar du i kjol och linne så lär du få betydligt fler blickar än om du badar i badkläder. 

    Jag badar i baddräkt, jag föredrar det framför bikini, men det beror nog på att jag inte är nån solbadare.


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Hur badar ni i stranden? Menar kläder och kvinnor.