• Anonym (Fundering)

    Saliv som glidmedel

    Vad tycker ni tjejer om att killen tar saliv på fingrarna och pullar er om ni inte har blivit våta? Helt okej, konstigt eller äckligt?

  • Svar på tråden Saliv som glidmedel
  • Anonym (Hanna)

    Glidmedel är mycket skönare känsla så hellre det. Inte för att saliv är äckligt men det har inte samma härliga konsistens som glidmedel och naturligt kåtvåt.

  • Gnagetmange
    Smecker skrev 2014-07-28 13:47:30 följande:

    Det är ju helt stört perverst. Alla vet att man använder saliv för röven, inte fittan.


    Är alla som inte tycker som du perversa? Du skrev i en annan tråd till mig att du mår bra.... jag ser återigen exempel på hur du beter dig illa mot andra, vad har du för problem? Jag ser inte varför man skall tycka alla andra som inte tycker som än själv är störda... kanske är du som skall fundera på varför du dömer andra......
  • The Fugly
    Gnagetmange skrev 2014-07-28 16:10:24 följande:
    Är alla som inte tycker som du perversa? Du skrev i en annan tråd till mig att du mår bra.... jag ser återigen exempel på hur du beter dig illa mot andra, vad har du för problem? Jag ser inte varför man skall tycka alla andra som inte tycker som än själv är störda... kanske är du som skall fundera på varför du dömer andra......
    Jag tror inte Smecker var särskilt seriös.
  • Gnagetmange
    The Fugly skrev 2014-07-28 16:17:27 följande:
    Jag tror inte Smecker var särskilt seriös.
    Säkerligen inte men jag gillar inte hans attityd mot andra där hans enkla uppsåt är just att samla enkla poäng på andra och sprida dryga kommentarer som inte alla uppskattar lika mycket som han själv. Varför inte sprida glädje och värme istället som bidrar till att folk mår bra istället? Det är jättekul med ironi med folk man känner och som är med på noterna men i ett öppet forum bland okända skall man passa sig för det, folk kanske inte har förmåga att förstå eller helt enkelt inte är i kondition att ta det. Mig personligen stör det inte men jag utgår inte från mig själv utan tänker på andra välbefinnande i frågan.
  • ruuu

    Ja det är nice. Jsg bar iofs inte provat riktigt glidmedel men iaf.


    If you want your kids to tell you the truth, don't get angry with them when they do
  • Smecker
    Gnagetmange skrev 2014-07-28 16:25:30 följande:

    Säkerligen inte men jag gillar inte hans attityd mot andra där hans enkla uppsåt är just att samla enkla poäng på andra och sprida dryga kommentarer som inte alla uppskattar lika mycket som han själv. Varför inte sprida glädje och värme istället som bidrar till att folk mår bra istället? Det är jättekul med ironi med folk man känner och som är med på noterna men i ett öppet forum bland okända skall man passa sig för det, folk kanske inte har förmåga att förstå eller helt enkelt inte är i kondition att ta det. Mig personligen stör det inte men jag utgår inte från mig själv utan tänker på andra välbefinnande i frågan.


    Det är snällt av dig att ta en paus i raggandet för att påpeka vilken altruist du är. Jag tar såklart till mig det väsentliga här.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    The Fugly skrev 2014-07-28 16:17:27 följande:

    Jag tror inte Smecker var särskilt seriös.


    Men schysst..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • The Fugly
    Smecker skrev 2014-07-28 19:53:16 följande:
    Men schysst.. smile5.gif
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Sorry :)
Svar på tråden Saliv som glidmedel