• Penida

    Tycker du att det spelar någon roll VAD man gör när man har barnvakt?

    För att förenkla det hela gäller detta barn över tre år och barnet i fråga är hos för det trygga vuxna och trivs och vill.

    Vad tycker ni? Är det fel att göra något för nöjes skull när barnet har roligt på annat håll? Om så, varför?


    Avskyr CIO-metoder
  • Svar på tråden Tycker du att det spelar någon roll VAD man gör när man har barnvakt?
  • Drottningen70

    Nej det spelar ingen till, bara att köa. Tycker dock de

  • LillGris

    Nä, eller vadå. Enda invändningen man rimligtvis kan ha mot att ha barnvakt är om det är dåligt för barnet och då spelar det väl ingen roll om jag är hos tandläkaren eller på spa liksom, far barnet illa så gör det.

    Tycker det är helrätt att ha barnvakt för att man ska kunna göra nåt för nöjes skull, så länge det är en barnvakt som barnet är trygg med

  • Drottningen70

    Nej det spelar ingen roll, bara att köra. Tycker dock det är hemskt och beklämmande med folk som lämnar spädbarn till barnvakt för att roa sig. Barnvakt har man bara till s små pm det är ett absolut måste.


    Ä
  • The Fugly

    Nej, inte om barnet är tryggt och glad.

    Mår barnet dåligt av att ha barnvakt utgår jag ifrån att man bara lämnar bort om man måste.

  • LillGris
    Drottningen70 skrev 2014-07-28 19:54:58 följande:

    Nej det spelar ingen roll, bara att köra. Tycker dock det är hemskt och beklämmande med folk som lämnar spädbarn till barnvakt för att roa sig. Barnvakt har man bara till s små pm det är ett absolut måste.


    Här är jag beredd att hålla med.
  • Vassochtaggig

    Man kan väl inte utplåna sig för att man har barn? Det är klart att man måste få komma iväg och få vara ifred med sin partner då o då. Då mår man bra och blir gladare och då kommer kidsen att må bra. Eller?

  • Frontline

    Så länge det funkar bra med barnvakten har det väl ingen betydelse på vad man gör.