• assim

    Tjejer som vill spela in porrfilm

    Hej,

    Med tanke på antalet porrfilmer på internet så finns det ju många tjejer som tycker om att visa upp sig. Men, när man pratar med kompisar och andra man träffar, upplever jag det däremot som att tjejer inte är det minsta intresserade av detta. Det är vanligare att killar erkänner att de kan tänka sig vara med i filmer.

    Så, till min fråga, de som producerar porrfilmer, både som amatörer och professionellt, hur hittar de tjejerna som vill vara med?

  • Svar på tråden Tjejer som vill spela in porrfilm
  • Tom Araya
    assim skrev 2014-07-29 03:07:46 följande:

    Hej,

    Med tanke på antalet porrfilmer på internet så finns det ju många tjejer som tycker om att visa upp sig. Men, när man pratar med kompisar och andra man träffar, upplever jag det däremot som att tjejer inte är det minsta intresserade av detta. Det är vanligare att killar erkänner att de kan tänka sig vara med i filmer.

    Så, till min fråga, de som producerar porrfilmer, både som amatörer och professionellt, hur hittar de tjejerna som vill vara med?


    Skilj på amatör och sk "homemade".

    Det förstnämnda är ett kraftigt vidgat begrepp inom branschen där allt som produceras lite amatörmässigt och/eller med amatörer som agerar kallas amatörsex, fast det egentligen kan vara proffs som gjort filmen och att alla inblandade får betalt.

    Homemade är däremot vanligt folk som filmar sig själva när de har sex.

    Någonstans mittemellan kan webcam-sex hamna.

    Det finns massor av killar och tjejer som gärna fotas och filmas nakna eller när de har sex. Huruvida de går med på det om det föreslås beror nog mycket på premisserna.
     De som har gjort det utan betalning har i regel gjort det tillsammans med partner, utan andras inblandning.

    Vid webcamsex eller när amatörtjejer har sex med en "okänd" kille som filmar så utgår ofta betalning. I det senare fallet förekommer även mer eller mindre sanna/falska lockningar om jobb/uppdrag/pengar som modell eller porrskådis, inte alltid tydligt uttalade dock.

  • Simon 681

    En promille av den vuxna kvinnliga befolkningen i allmänhet och 10% av kvinnliga mediahoror i synnerhet skulle fortfarande upplevas som ett väldigt stort antal om man försöker se dessa videor på nätet, men risken att du stöter på någon är minimal, om du inte anstränger dig för att umgås med mediahoror.


    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Tom Araya
    Simon 681 skrev 2014-07-29 08:21:18 följande:

    En promille av den vuxna kvinnliga befolkningen i allmänhet och 10% av kvinnliga mediahoror i synnerhet skulle fortfarande upplevas som ett väldigt stort antal om man försöker se dessa videor på nätet, men risken att du stöter på någon är minimal, om du inte anstränger dig för att umgås med mediahoror.


    Ligger säkerligen något i det.
  • Anonym (Pengar)

    Money talks... Det finns tillräckligt många som är kåta på enkla pengar så att du kan få dem att göra vad som helst.

    Har du dåligt med cash och någon står och viftar med tusenlappar för 60 minuters jobb så ställer många upp och tusingar till så öppnar de tvåan också...

    Har du gjort det en gång så är det mycket lättare andra och tredje gången. Sedan tror jag att det är få tjejer som faktiskt gillar det

    Svårare än så är det inte...

  • Tom Araya

    Ser på mitt inlägg att jag låter som någon "expert" med insiderinformation....nja, detta framgår dock om man ser en del porr, bl.a. sk amatörporr och homemade, samt läser lite och ser dokumentärer i ämnet.

  • assim

    De tjejer som visar upp sig nästan nakna i diverse trådar här på FL, i sina bloggar och på Facebook, de måste väl ändå tycka om att visa upp sig?

  • Tom Araya
    assim skrev 2014-07-29 22:13:57 följande:

    De tjejer som visar upp sig nästan nakna i diverse trådar här på FL, i sina bloggar och på Facebook, de måste väl ändå tycka om att visa upp sig?


    Ja, antagligen, men hur mycket porr är det?
  • Tom Araya
    Kajsa95 skrev 2014-07-30 17:52:53 följande:

    någon som vet hur en casting fungerar?


    På ett ungefär, men det varierar nog...
  • Kajsa95
    Tom Araya skrev 2014-07-30 17:55:16 följande:
    På ett ungefär, men det varierar nog...
    Berätta gärna
  • assim
    Tom Araya skrev 2014-07-30 17:54:19 följande:
    Ja, antagligen, men hur mycket porr är det?
    Kanske inte lika mycket porr som de porrfilmer jag nämnde i början, men de är fortfarande lika sällsynta i verkliga livet. :)
  • Tom Araya
    assim skrev 2014-07-30 17:56:51 följande:
    Kanske inte lika mycket porr som de porrfilmer jag nämnde i början, men de är fortfarande lika sällsynta i verkliga livet. :)
    Vad är sällsynt, att vissa gillar att visa upp sig i mer eller mindre vågad klädsel?
    Jag ser de dagligen på stan, i synnerhet sommartid.

    Jag har också dejtat många tjejer som visar upp sig betydligt porrigare än så inför ögon eller kamera, men då i privat miljö inför fåtalet utvalda.

    Ovanligt, nej, inte särskilt.

    Samma sak som att spela in porrfilm som är/blir offentlig är det dock en bit ifrån.
  • ruuu

    Jag har tjejkompisar som lägger ut videor mm på sig själva nakna utan betalt. De bara älskar uppmärksamheten och att bli sedda. 


    If you want your kids to tell you the truth, don't get angry with them when they do
  • Tom Araya
    Kajsa95 skrev 2014-07-30 17:56:19 följande:
    Berätta gärna
    Tänk dig arbetsintervju, men i stort sett alla frågor handlar om sex.
    Du visar upp dig och oftast även naken. Vissa vill även att du gör något sexuellt på "prov", typ strippar, onanerar, ger en avsugning eller ibland hela kittet....
    De fotar och filmar hela tiden om du inte säger annat och dessa bilder används ofta i reklam för porr eller som utfyllnad i "amatör"-porr, även om du inte får något uppdrag. Mig veterligen betalas inget vid casting, möjligtvis kan du få en lunch.

    Det förekommer även en del falsk casting. Folk som inte har uppdrag av något produktionsbolag att hitta porraktörer/-aktriser, men kör casting i egen regi ändå. De får en avsugning och bildmaterial de kan sälja.

    Lita på att allt som fotas och filmas sparas och används på ett eller annat sätt, utom din kontroll och utan att du får en spänn.
  • Kajsa95
    Tom Araya skrev 2014-07-30 18:33:23 följande:
    Tänk dig arbetsintervju, men i stort sett alla frågor handlar om sex.
    Du visar upp dig och oftast även naken. Vissa vill även att du gör något sexuellt på "prov", typ strippar, onanerar, ger en avsugning eller ibland hela kittet....
    De fotar och filmar hela tiden om du inte säger annat och dessa bilder används ofta i reklam för porr eller som utfyllnad i "amatör"-porr, även om du inte får något uppdrag. Mig veterligen betalas inget vid casting, möjligtvis kan du få en lunch.

    Det förekommer även en del falsk casting. Folk som inte har uppdrag av något produktionsbolag att hitta porraktörer/-aktriser, men kör casting i egen regi ändå. De får en avsugning och bildmaterial de kan sälja.

    Lita på att allt som fotas och filmas sparas och används på ett eller annat sätt, utom din kontroll och utan att du får en spänn.
    intressant
  • Tom Araya
    Kajsa95 skrev 2014-07-30 18:42:05 följande:
    intressant
    ...väldigt ungefärligt och behöver inte stämma särskilt väl i alla sammanhang, men har man läst och sett en del porr och om porrbranchen så får man ett hum.
Svar på tråden Tjejer som vill spela in porrfilm