• Anonym (tjej)
    Äldre 29 Jul 08:11
    14677 visningar
    70 svar
    70
    14677

    Dom tog kort när jag sov...

    Hej! 

    Jag var pá fest i Lördags, var där med min kille och 2andra bra kompisar, sedan var det en massa annat folk där. Vi hade väldigt kul under kvällen och vi át och drack.

    Senare under kvällen skuule min kille iväg till sin bror sá han körde hem och jag var kvar som vi planerat innan. Vi dansade och lekte lite lekar. Det var väldigt kul faktiskt. Sen händer det jobbiga. Jag har drack nágon äcklig drink som gjorde mig väldigt illamáende sá kände att jag behövde spy. Jag och mina vänner skulle ta bussen tillsammans vid 2 och det var en timma tills dess sá jag fick vila i ett gästrum sá skulle  dom väcka mig när vi skulle áka.

    Dom väcker mig och vi áker hem. Igár fick jag ett mms med en bild där jag ligger tillsammans med en kille, jag sover och han ligger liksom bredvid mig. Sen en till bild där han kramar mig. Dom skriver att dom kommer skicka dessa bilder till min kille eller lägga upp pá facebook om jag inte möter dom idag! Jag vágar inte säga detta till min kille ifall han kanske misstror mig, jag vet inte. Jag fattar inte heller att jag inte märkte nát... Jag vet inte ens vilka dom är, vad ska jag göra...?

  • Svar på tråden Dom tog kort när jag sov...
  • Anonym (Sug)
    Äldre 29 Jul 08:13
    #1

    Berätta för din kille.

    Eller gå och träffa dem och sug av dem (eller värre) vilket troligen är vad de kommer att tvinga dig till.

    Äckliga dagens ungdom....

  • Anonym (Eve)
    Äldre 29 Jul 08:43
    #2

    Berätta för pojkvännen. Gå inte och möt dem. Ring polisen istället så kan polisen möta dem istället för du.

  • Anonym (e)
    Äldre 29 Jul 09:03
    #3

    Om inte din killes reaktion är att bli ursinnig över vad som hänt dig så ska du nog vara glad att det tog slut i tid. Jag känner inte ens dig och jag blir upprörd. Jävla idioter, jag tycker Eves förslag på vad du ska göra var bra.

  • Äldre 29 Jul 09:11
    #4

    Säger som Eve och e, berätta för din pojkvän och ring polisen.

    Om din pojkvän blir arg på dig är han jordens största sopa och du bör då göra slut.

    Vilka jävla nollor som håller på med sånt här.... (De som fotade dig alltså). Gå för guds skull inte och möt dem. Svara över huvud taget inte på deras meddelanden.

  • Äldre 29 Jul 09:15
    #5

    Håller med övriga om att du borde berätta för din pojkvän vad som hänt. Det är väl bättre än att han får höra det från någon annan och kanske får en felaktig uppfattning av det hela?

    Jag vet inte hur gammal du är, men du borde kanske prata med dina föräldrar också. Då kan de hjälpa dig.

    Tycker inte heller att du ska träffa den/de som tagit bilderna. Berätta istället för så många som möjligt om vad som hänt, så kommer ingen att missuppfatta bilderna.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 29 Jul 09:16
    #6

    Det här är otroligt viktigt: under inte som helst omständigheter ska du möta upp dessa killar, jag upprepar (för det är så sjukt viktigt!) gå INTE och möt dem. Spara samtliga meddelanden men svara inte på dem, ring polis och hör vad du ska göra. Prata med pojkvännen, för som ovan är sagt, blir han sur över det så kan han lika gärna försvinna ur ditt liv.

  • Äldre 29 Jul 09:20
    #7

    Jag säger också: Berätta för din kille. Berätta att du misstänker en utpressning mot dej. Om han älskar dej så tror han dej. Och det stärker ert förhållande om ni kommer ur den här obehagliga händelsen och fortfarande har kvar varandra.

    Och gå inte till nåt möte med dom, det leder aldrig till nåt gott.

  • Äldre 29 Jul 09:21
    #8

    Och det viktigaste av allt: du har inget att skämmas för, kom ihåg det!

    När man är ung (som jag gissar på att du är) så är det så himla lätt att ta på sig skulden själv. Men det är fel.

    De som ska skämmas och må dåligt är töntarna som tog bilderna.

    Stor kram och lycka till!

  • Äldre 29 Jul 09:28
    #9

    Varför skulle din kille misstro dig? Du har ju dina kompisar som kan intyga att du mådde dåligt och lade dig ned för att sova. Berätta för honom vad som har hänt och snacka även med dina vänner eftersom de kanske vet vilka dessa killar är.

    Och vad vill dessa killar göra med bilderna där ni ligger påklädda bredvid varandra?Möt absolut inte upp dem utan anmäl dem till polisen. 

  • Anonym (.)
    Äldre 29 Jul 09:38
    #10

    Håller verkligen med om att du ska ringa polisen och berätta för din kille. Det är ju utpressning.

Svar på tråden Dom tog kort när jag sov...