• DiplomatiskaJag

    Gravida i Stockholm med BF våren 2015

    Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.

  • Svar på tråden Gravida i Stockholm med BF våren 2015
  • DiplomatiskaJag

    Jag är nu i v 4+5. BF 1 April enligt sista mens. Jag har en son som är 3. Hade en sjuk graviditet för snart ett år sen och fick skrapas. Har försökt sen i december att bli gravida på nytt och nu äntligen plussade vi. Hoppas bebisen mår bra och stannar i magen. Vi har inte berättat för någon än. Ska försöka vänta till v 12 men har inte klarat av väntan under de tidigare 2 graviditeterna ;)

  • DiplomatiskaJag
    Vaniljhjärtan skrev 2014-07-29 09:43:04 följande:

    Jag flyttar ner om en månad, så då ansluter jag mig gärna


    Välkommen :) Hur långt gången är du? Vart i sthlm kommer du bo? Jag bor söder om sthlm i Haninge kommun.
  • DiplomatiskaJag
    Vaniljhjärtan skrev 2014-07-29 13:26:59 följande:

    Nice 4+2 är jag :) då ses vi kanske i apriltråden :)


    Är det ditt första barn? Bokat inskrivningssamtal hos bm?

    Jag ringde bm idag o bokade inskrivningssamtal. Men blir 2 september som först så det känns avlägset. Innan dess ska jag dit för att få remiss till ett tidigt ultraljud då min senaste graviditet var ofostrig. Har du hittat nån april för 2015?
  • Vaniljhjärtan
    DiplomatiskaJag skrev 2014-08-01 13:34:18 följande:

    Är det ditt första barn? Bokat inskrivningssamtal hos bm?

    Jag ringde bm idag o bokade inskrivningssamtal. Men blir 2 september som först så det känns avlägset. Innan dess ska jag dit för att få remiss till ett tidigt ultraljud då min senaste graviditet var ofostrig. Har du hittat nån april för 2015?


    Det fanns en apriltråd men ts drog sig undan så vi kunde inte länka in andra trådar där så jag starta en april-tråd för 2015 idag och den finns här www.familjeliv.se/forum/thread/73714283-vi-med-bf-i-april-2015 vi verkar vara ett helt gäng med blivande stockholmsmammor där så kom dit och saluför den här tråden med vetja :)

    Jag har inte flyttat ner ännu men ska ta tag i det när jag lugnat ner mig lite, var in på sjukhuset igår och fick en så totalt okänslig läkare så nu vet jag inte ens om jag är gravid längre men jag har inte haft nån blödning...min sambo anser att tills vi vet definitivt så är jag gravid
    ~vaniljhjartan.blogg.se~ gravidbloggen från start
  • alhi

    Hej, jag bor inte längre i Sthlm efter en flytt ut på landet men ansluter mig ändå. Har 35 min in till stan med tåg och en timma med bil. Har bf i början av april.


    såkandetgå
  • Vaniljhjärtan
    alhi skrev 2014-08-02 09:54:02 följande:

    Hej, jag bor inte längre i Sthlm efter en flytt ut på landet men ansluter mig ändå. Har 35 min in till stan med tåg och en timma med bil. Har bf i början av april.


    Roligt att du hitta hit :)
    ~vaniljhjartan.blogg.se~ gravidbloggen från start
Svar på tråden Gravida i Stockholm med BF våren 2015