• Äldre 30 Jul 14:30
    2587 visningar
    16 svar
    16
    2587

    Hur ska jag få min flickvän att vara med på analsex?

    Hej. Jag har kommit på att jag ska ha analsex med min flickvän nu i veckan, senast på söndag. Hon är väldigt fientligt inställd till saken, men min förhoppning är ändå att jag ska kunna lösa det eftersom det vore bäst för mig.
    Eftersom hon är 28 år yngre än mig, endast 16, och ganska oerfaren så förstår hon inte riktigt hur bra det är. Därför måste det ändras.
    Så slipper jag gå till nätprostituerade igen och riskera att bli avslöjad med att vara otrogen igen.

    Vilken taktisk skulle ni använda?
    Jag har tidigare nästan lyckats när jag söp ner henne, men hon avslöjade vad jag höll på med och blev rasande. Hon kanske behöver dricka mer?
    Hon är svår att övertala, men kanske går det att muta?

    Det känns som att hon inte ställer upp ordentligt och i absolut värsta fall får man ju tvinga med henne på tåget. Då blir hon säkert sur, men det går ju över och efter ett tag är det kanske helt ok?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ska jag få min flickvän att vara med på analsex?
  • Anonym (Mafi)
    Äldre 30 Jul 14:33
    #1

    Håll i och tryck på bara. Det funkar ganska ofta.

  • Äldre 30 Jul 14:40
    #2
    Anonym (Mafi) skrev 2014-07-30 14:33:41 följande:

    Håll i och tryck på bara. Det funkar ganska ofta.


    Ok, tvång alltså?
    Lutar lite åt det faktiskt. Det är ju det enklaste och bästa egentligen.
    Det är ändå min flickvän.
  • Äldre 30 Jul 14:40
    #3

    Jag röstade på annat - typ flytta tillbaka till din hydda och packa bajs på likasinnade.

    Varför vill man göra något den andra uppenbarligen inte vill? Livet är roligare när båda njuter ...vad det än må handla om.

    Lär ju vara en trolltråd. Även trollen nu för tiden börjar bli uttajatade *gäsp*


    Intellekt i bimbodräkt
  • Anonym (Tönt)
    Äldre 30 Jul 14:41
    #4
    Bongokongo skrev 2014-07-30 14:40:22 följande:
    Det är ändå min flickvän.
    Lär inte vara det efter söndag.
  • Äldre 30 Jul 14:54
    #5
    UCharlotte skrev 2014-07-30 14:40:52 följande:

    Jag röstade på annat - typ flytta tillbaka till din hydda och packa bajs på likasinnade.

    Varför vill man göra något den andra uppenbarligen inte vill? Livet är roligare när båda njuter ...vad det än må handla om.

    Lär ju vara en trolltråd. Även trollen nu för tiden börjar bli uttajatade *gäsp*


    Är du alltid så otrevlig? Det är lite kränkande, faktiskt.

  • Äldre 30 Jul 14:56
    #6
    Bongokongo skrev 2014-07-30 14:54:23 följande:
    Är du alltid så otrevlig? Det är lite kränkande, faktiskt.
    Nej inte alltid.
    Känn dig speciell som blev utvald idag.
    Intellekt i bimbodräkt
  • Anonym (Nerd)
    Äldre 30 Jul 15:00
    #7

    Annat.
    Lämna henne och hitta en annan som vill.
    En man med din speciella charm lär inte ha några problem att hitta en ny tonåring.

  • Anonym (xx)
    Äldre 30 Jul 15:00
    #8

    Röstade annat. Gå och dränk dig! Det finns säkert någon som ställer upp i h-vetet.

  • Anonym (Mafi)
    Äldre 30 Jul 15:07
    #9

    Verkar vara en del feminister här i tråden som visar sina aversioner mot din plan. Jag tycker du ska följa magkänslan och göra det som känns rätt för DIG!
    Ingen annan kan egentligen bestämma över ditt liv.

  • Äldre 30 Jul 15:17
    #10

    Men gud vad tråkiga ni är - jag uppskattar en bra trolltråd lika mycket som typ alla andra, men den här är ju bara tråkig. LITE mer uppfinningsrikedom måste du för bövelen komma uppbåda innan du skriver? 

    Seriöst alltså, det här är inte roligt och tyder på ett visst mått intelligens-befrielse samt väldigt prepubertal humor. 

    Gör om, gör rätt.

  • Äldre 30 Jul 15:27
    #12
    ruuu skrev 2014-07-30 15:22:37 följande:

    Du kan ju alltid ge henne rohypnol.. 


    Vet inte riktigt hur man fixar det, faktiskt. Är det bra då?
  • Äldre 30 Jul 15:29
    #13

    INförskaffa en strapon och kör enligt principen "först tar jag den i röva, sen tar du den i röva". Lika ska vara lika. 

    Fördel om ni båda super innan. 

  • Äldre 30 Jul 16:10
    #14
    Bongokongo skrev 2014-07-30 15:27:20 följande:
    Vet inte riktigt hur man fixar det, faktiskt. Är det bra då?
    Gå till plattan och prata med första bästa skummis som står där och hänger. 
    Det är jättebra. Ihop med alkoholen blir man lugn och glad och sen brukar man få minnesluckor och dessutom göra sådant man inte brukar normalt, ja man vet helt enkelt inte var man är! 
    Det är känt som "våldtäktsdrogen" och är det skummisar brukar stoppa i tjejers drinkar på krogen när de vill belägra vackra damer. 
    If you want your kids to tell you the truth, don't get angry with them when they do
  • Äldre 31 Jul 04:15
    #14

    Manipulera. Utpressa. Du borde ju vara smartare än henne som är så pass mycket äldre. Du borde kunna strypa hennes ekonomiska bidrag om hon inte bjuder upp till dans. Tänk dig att du är Putin och hon är Ukraina och gasledningen är ändtarmen. Anus är Pärleporten.


    Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Nenne6­66
    Äldre 31 Jul 04:37
    #15

    Idiot! Vad sägs om en gurka i arslet på dig? Ba' å' tröck in den va? Tills du lär dig gilla läget... Eller hur?

  • Anonym (sigh)
    Äldre 31 Jul 06:23
    #16

    -Please don't feed the trolls-

Svar på tråden Hur ska jag få min flickvän att vara med på analsex?