• Anonym (TS)

    Kondylom, finns det någon receptfri behandling?

    Vårtorna brukar försvinna av sig själva efter en vecka typ men den här gången verkar de inte göra det. Jag läste om äppelcidervinäger men det måste ju göra ont som helvete. Finns det något på apoteket som funkar, receptfritt?

  • Svar på tråden Kondylom, finns det någon receptfri behandling?
  • Anonym (TS)
    Godnatt skrev 2014-07-30 22:29:20 följande:

    Hade jag haft kondylom skulle jag inte tvekat till att köpa receptbelagt.


    Nä, men jag har ju inget recept så det kan jag inte göra...
  • Godnatt
    Anonym (TS) skrev 2014-07-30 22:51:25 följande:
    Nä, men jag har ju inget recept så det kan jag inte göra...
    Det är torsdag imorgon. Bara till att pallra sig ned till doktorn. Hur svårt är det?
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (TS)
    Godnatt skrev 2014-07-30 22:56:22 följande:
    Det är torsdag imorgon. Bara till att pallra sig ned till doktorn. Hur svårt är det?
    Exakt var då? Som man inte behöver boka tid hos? på sjukhuset har de ingen tid den närmaste månaden tex.. 
  • Godnatt
    Anonym (TS) skrev 2014-07-30 23:02:11 följande:
    Exakt var då? Som man inte behöver boka tid hos? på sjukhuset har de ingen tid den närmaste månaden tex.. 
    Rimligtvis där du är folkbokförd. Nog för att regeringen sedan länge kört landet botten och delat ut pengar till annat, men en vårdcentral borde det fortfarande gå att ordna tid till om inte i morgon så i övermorgon.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (TS)
    Godnatt skrev 2014-07-30 23:10:46 följande:
    Rimligtvis där du är folkbokförd. Nog för att regeringen sedan länge kört landet botten och delat ut pengar till annat, men en vårdcentral borde det fortfarande gå att ordna tid till om inte i morgon så i övermorgon.
    På vårdcentraler finns inga gynekologer. Jag tänker inte visa mufflan för någon som inte vet vad den pysslar med.
  • Godnatt
    Anonym (TS) skrev 2014-07-30 23:12:59 följande:
    På vårdcentraler finns inga gynekologer. Jag tänker inte visa mufflan för någon som inte vet vad den pysslar med.
    Då har du gjort ditt val. Lycka till.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (TS)
    Godnatt skrev 2014-07-30 23:15:26 följande:
    Då har du gjort ditt val. Lycka till.
    tack :)
Svar på tråden Kondylom, finns det någon receptfri behandling?