• finnsinte

    brun utan sol?bra/dåligt

    Hejsan jag är en 19 kille som 
    har en fråga om brun utan sol? 

    någon här som har använt det och vet något om det? 
    för jag har hört massor om att det är svårt att få det att se bra ut,
    är det sant.

    ja har svårt att bli brun och är trött på att vara likblek så undrar om någon vet
    om någon bra. brun utan sol. jag vill inte blir jätte brun vill bara få lite färg på hela kroppen så det syns att jag har lite färg. 

  • Svar på tråden brun utan sol?bra/dåligt
  • Jill 79

    Jag har inte jättebra pigment. Tar halva sommaren innan jag får färg. Vanlig brun utan sol brukar bli katastrof. Däremot använder jag en bodylotion som heter Dove summer glow som sakta bygger upp en fin färg utan ränder. Smörjer lite varje dag, sen håller jag efter var annan, tredje dag. Nu ser jag nästan brun ut:)

  • finnsinte
    Jill 79 skrev 2014-07-30 23:04:19 följande:

    Jag har inte jättebra pigment. Tar halva sommaren innan jag får färg. Vanlig brun utan sol brukar bli katastrof. Däremot använder jag en bodylotion som heter Dove summer glow som sakta bygger upp en fin färg utan ränder. Smörjer lite varje dag, sen håller jag efter var annan, tredje dag. Nu ser jag nästan brun ut:)


    låter nice. dock mitt problem med att sola är att. hur mkt solkräm jag än använder så bränner jag mig alltid. det är därför jag vill använda brun utan sol. finns det inte nån stans man kan gå in så dom smörjer in en med skiten så det blir bra
  • Dasha
    Jill 79 skrev 2014-07-30 23:04:19 följande:

     en bodylotion som heter Dove summer glow som sakta bygger upp en fin färg utan ränder.


    Jag gillar den också! Den finns i olika nyanser: för ljusare hud och för mörkare hud.

    Annars gillar jag också Yves Rocher spray. Den gör mig jättebrun på en gång (inga ränder), så du föredrar nog Dove.
  • Harmagedon
    finnsinte skrev 2014-07-30 23:18:36 följande:
    låter nice. dock mitt problem med att sola är att. hur mkt solkräm jag än använder så bränner jag mig alltid. det är därför jag vill använda brun utan sol. finns det inte nån stans man kan gå in så dom smörjer in en med skiten så det blir bra
    Dove Summer glow är brun utan sol. Den är lätt att använda och billig. Bra nybörjarorodukt helt enkelt. Finns säkert fler liknande men Dove finns överallt. Ica, hm etc.
  • loyout

    Det är helt klart bättre att boka en manuell spraytan. Det betyder att en person spryar brun utan sol för hand med hjälp av en maskin. Det är helt klart pengarna och det blir ett väldigt bra alternativ!

  • finnsinte
    loyout skrev 2014-07-30 23:36:00 följande:

    Det är helt klart bättre att boka en manuell spraytan. Det betyder att en person spryar brun utan sol för hand med hjälp av en maskin. Det är helt klart pengarna och det blir ett väldigt bra alternativ!


    hitta inge ställe när jag sökte på nätet där jag bor som gör manuell sparytan. så det får väl bli nån jag smetar in själv. dock vet ja inte vilken finns så många olika sorter och märken.
Svar på tråden brun utan sol?bra/dåligt