• Locizade

    Osynlig viktnedgång

    Hejsan!
    Jag har under dem senaste månaderna lyckats gå ner 13kg, vilket jag såklart är glad över. Problemet är att det verkar bara som det syns på vågen, har besviket suttit och tittat igenom mina före och efter bilder och tycker mig knappt se någon skillnad.
    Har redan gått ner 3kg mer än vad som var mitt mål från början, vart har dem kilona tagit vägen? Kan det ens vara möjligt för min kropp att inte förändras?
    Vill bara ge upp, någon som vet vad som kan vara fel?
    Börjar fundera om det sitter mentalt då jag är missnöjd med min kropp. Men det gör mig ju inte blind. Åh

    Om det är till någon hjälp är jag en 21årig tjej, är 1,75cm lång och har gått ner från 82-69kg.
    Om någon har någon ide, snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Osynlig viktnedgång
  • K grrl

    Jag har gått ner från 78-79 kilo till 59. För ett år sedan vägde jag 63 och jag såg ingen skillnad i spegeln. Även om man gått ner långsamt hänger det mentala inte med - jag köpte t om för stora kläder för att jag inte kunde tro att jag var så mycket mindre än tidigare.

    Sen behöver ju kroppsformen inte ändras så mycket även om den blir mindre.

  • Locizade

    Bra gjort! :) hoppas på att det kan vara något sådant. Men det känns som det är en sak i spegeln, och en annan när jag har det framför mig på bild.. Jag tog ju just dem bilderna för att det inte skulle hända..

  • K grrl
    Locizade skrev 2014-07-31 19:17:17 följande:

    Bra gjort! :) hoppas på att det kan vara något sådant. Men det känns som det är en sak i spegeln, och en annan när jag har det framför mig på bild.. Jag tog ju just dem bilderna för att det inte skulle hända..


    Jo, fast det är ju ändå samma kropp man alltid sett? Testa dina gamla kläder!
Svar på tråden Osynlig viktnedgång