• Anonym (Nervös)

    Ska på dejt . Hjälp tack ?

    Hej!
    Jag ska på dejt imorgon med en kille jag har gillat i flera månader , jag vill se snygg ut och inte (slampig) .

    Jag är: 23 år studerar och har jobb, håret till under bröstet , lockar det rätt ofta , gröna ögon , smal, fin figur. Tänkte ha röd läppstift med en snygg svart tröja och blå byxor . Vet dock inte om jag ska ha klack skor ... Som sagt vill inte se slampig ut men vill att han ska se mig annorlunda .

  • Svar på tråden Ska på dejt . Hjälp tack ?
  • Ivan52x53
    Beror väl på vad han tycker är snyggt. 

    Personligen gillar jag tjejer med väldigt lite/ingen smink alls. Han kanske gillar tjejer med smink.

    Klackskor? Meh, vet inte.. Känns lite för mycket.

    Vet inte om du borde lyssna på mig Tungan ute. Jag gillar naturliga tjejer Glad. Som sagt, det beror på vad han gillar.
  • Anonym (Nervös)
    Ivan52x53 skrev 2014-08-01 13:59:46 följande:

    Beror väl på vad han tycker är snyggt. Personligen gillar jag tjejer med väldigt lite/ingen smink alls. Han kanske gillar tjejer med smink.Klackskor? Meh, vet inte.. Känns lite för mycket.

    Vet inte om du borde lyssna på mig . Jag gillar naturliga tjejer . Som sagt, det beror på vad han gillar.


    Han har sett mig naturlig aldrig klagat men han gillar fixade tjejer med smink och stiliga kläder . Men tack för du dela med dig iallafall bra att du gillar naturliga tjejer man slipper tänka på vad killen ska tycka om man inte orkar med smink .
  • UCharlotte

    Jag skulle hoppa läpparna - slampigt
    och fokusera på ögonen - mystik

    Klä dig sexigt med stil. Viktigast är att du klär dig i bekväma kläder som du inte ser utspökad i. Överklädd och underklädd blir fel.

    Uppsatt hår är alltid en hit då nacke och hals är sensuellt.

    Det viktigaste är att du ler. 


    Intellekt i bimbodräkt
  • Anonym (Nervös)
    UCharlotte skrev 2014-08-01 14:27:12 följande:

    Jag skulle hoppa läpparna - slampigt

    och fokusera på ögonen - mystik

    Klä dig sexigt med stil. Viktigast är att du klär dig i bekväma kläder som du inte ser utspökad i. Överklädd och underklädd blir fel.

    Uppsatt hår är alltid en hit då nacke och hals är sensuellt.

    Det viktigaste är att du ler. 


    Bra ide ska hoppa över läppstiftet !

    Låter som en bra ide ska nog köra på det tack för tipsen!
Svar på tråden Ska på dejt . Hjälp tack ?